Aanvraag via het Planbord op de wachtlijst plaatsen
Aanvraag via het Planbord op de wachtlijst plaatsen
Wat
Wanneer een aanvraag binnenkomt kan het zijn dat er geen plek is op de groepen. De dagdelen die niet gepland kunnen worden, kunnen dan via het planbord op de wachtlijst geplaatst worden. Het systeem zal de status van de wachtlijst-aanvraag automatisch veranderen in beschikbaar zodra hij ziet dat er een plekje vrij is gekomen op de groep.
Hoe
Ga naar het tabblad Planningen
Open de aanvraag
Kies bovenin voor de knop Planbord om naar het planbord te gaan
Kies in het planbord bovenin, in de blauwe balk, voor de regel met de naam van het pakket hierin
Kies in het scherm de dagdelen die naar de wachtlijst geplaatst moeten worden.
Kies voor de blauwe knop Wachtlijst
Wanneer alle dagdelen uit de aanvraag worden geselecteerd zal de bestaande aanvraag geannuleerd worden en een nieuwe aanvraag met type Wachtlijst aangemaakt worden. De status van de wachtlijst-aanvraag komt op aangevraagd te staan
Wanneer een aantal dagdelen uit de aanvraag worden aangeklikt worden deze dagen in een nieuwe aanvraag gezet met type Wachtlijst. De Dagdelen die je wel wilt plannen blijven in de bestaande aanvraag staan en kunnen gereserveerd en aangeboden worden aan de ouder.
Zelf moet er af en toe gekeken worden of een wachtlijst aanvraag aangeboden kan worden. Dit kan gedaan worden vanuit het planbord. Wanneer er plek is kan het aanvraagtype aangepast worden naar nieuw of wijziging om vervolgens de aanvraag te ...
Wat Een aanvraag die via het planbord op de wachtlijst is geplaatst, heeft de status aangeboden. Het systeem bekijkt elke nacht of deze status nog up-to-date is. Wanneer er een plekje vrij is gekomen op een dagdeel dat in de wachtlijst aangevraagd ...
Wanneer een kind al een contract heeft, maar de plaatsing nog niet naar wens is, dan is het mogelijk om een (extra) aanvraag op de wachtlijst te plaatsen. Bijvoorbeeld als er sprake is van een andere locatie of groep. Dan moet dit als ...
Aanvragen die betrekking hebben op een contract kunnen gedaan worden door de ouder via het ouderportaal. Deze aanvragen worden getoond in de Backoffice/Planbord. Door middel van het type is te zien om wat voor aanvraag het gaat. Er zijn vier opties: ...
Een ouder kan via het ouderportaal een kind herinschrijven of een contract wijzigen. Deze verzoeken komen binnen in de Backoffice/het Planbord als een aanvraag. Door middel van het type is te zien om wat voor aanvraag het gaat. Wanneer het om een ...