Accountinstellingen

Accountinstellingen

In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook voor je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen.


Notificaties

Het ontvangen van de app-notificaties kun je beheren in de instellingen van je telefoon of tablet. Op de helppagina notificatie instellingen kun je hier meer informatie over vinden.

 

Account wijzigen

Je kunt in de app je naam en geboortedatum wijzigen door de volgende stappen te volgen: 

  1. Tik rechtsonder op Account om naar Mijn account te gaan. 
  2. Wijzig je gegevens door Account wijzigen aan te tikken.

 

 

Pincode wijzigen

Het is mogelijk om de pincode waarmee je inlogt te wijzigen. 

Om een nieuwe pincode in te stellen ga je naar Account en tik je op Uitloggen. Vervolgens log je opnieuw in met je gebruikersgegevens waarna je een nieuwe code kan instellen. 

Let op: de pincode voor de Karify app staat los van je eventuele pincode voor het ontgrendelen van je telefoon. In je telefooninstellingen kun je de pincode van je telefoon wijzigen.


Gebruik van vingerafdruk

Op sommige telefoons kun je je vingerafdruk gebruiken om de Karify app te ontgrendelen. Als je dit inschakelt in de instellingen van jouw Karify app, dan kun je voortaan met je vingerafdruk inloggen en de app ontgrendelen (in plaats van met een pincode). 

De vingerafdruk voor de Karify app staat los van de algemene instellingen voor het ontgrendelen van je telefoon. In je telefooninstellingen kun je het ontgrendelen van je telefoon beheren. 

Let op: als andere gebruikers hun vingerafdruk hebben ingesteld op jouw telefoon, dan hebben zij ook toegang tot jouw Karify app met vingerafdruk-ontgrendeling. 

 

Stel een vraag

Stel direct een vraag aan ons support team

Er wordt een e-mail gestuurd met jouw vraag naar support@karify.com. Een reactie hierop ontvang je in jouw mailbox (niet in jouw Karify app). 

 

Helpdesk artikelen lezen

Vind het antwoord op je vraag in de verschillende helpartikelen.


Privacy en veiligheid

Hier vind je informatie over de privacy en veiligheid van je gegevens in Karify.

    • Related Articles

    • Kan ik het e-mailadres van mijn cliënt inzien en/of wijzigen?

      In Karify kunnen cliënten zelf bepalen welk e-mailadres zij gebruiken voor het aanmaken en beheren van hun Karify account, en zij kunnen dit e-mailadres zelf inzien en wijzigen. Als zorgprofessional kun je dit niet namens de cliënt inzien of ...
    • Een bericht archiveren

      Je kunt in de Karify app een bericht archiveren, zodat deze niet in de totale lijst van berichten te zien is. Android telefoons Je kunt een bericht archiveren door deze naar rechts te swipen. iOs telefoons Je kunt een bericht archiveren door deze ...
    • Een bericht archiveren

      Je kunt in de Karify app een bericht archiveren, zodat deze niet in de totale lijst van berichten te zien is. Gearchiveerde berichten verschijnen nog wel in je zoekresultaten als je met de zoekfunctie een bericht zoekt. Je kunt een bericht archiveren ...
    • Voor het eerst inloggen

      Als je de Karify app voor het eerst gebruikt, dan wordt er gevraagd om een inlogcode in te stellen. Als je deze code instelt, hoef je bij de volgende keer inloggen niet meer je e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Wil je een smartcard (korte ...
    • Instellingen persoonlijke account

      Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account ...