Algemeen gebruik

Algemeen gebruik

Algemeen gebruik 

Algemeen


Dashboard openen

 

 

Dossier cliƫnt

 

 

Gerelateerd scherm of module

 

 

Nieuw item

 

 

Vorig scherm

 

 

Hoofdscherm op het dashboard

 

 

Agenda medewerker

 

 

Lijst met waardes

 

 

Berichten via webcenter

 

 

Werklijst

 

 

Nieuw zorgproces

 

 


Sticky toolbar


 

 

Toolbar uitklappen

 

 

Toolbar inklappen

 

 

Handleiding

 

Bewerken van scherm/ item

 

 

Opslaan

 

 

Opslaan en sluiten

 

Annuleren

 

Verwijder en nieuw

 


Agenda



Definitief maken

 


Diagnose



Nieuwe diagnose aanmaken

 

 

Diagnose koppelen/ontkoppelen

 

Definitief/niet-definitief maken

 

Geconverteerde diagnose (DSM-5 naar DSM-IV)

Opent een popupscherm.

 


Vragenlijst


 

Terug naar overzicht

 

 


Medicatie


Verzenden recept

Herhaal medicatie

 

 


Zorgverzekeraar


COV Controle

 

 


USER Docs


Sjabloon herstellen

 

 

Voorbeeld

 

 

Verwerken

 

 


Fragmenten


 

Openklappen van het facet zodat de fragmenten zichtbaar worden

 

 

Toon inhoud in een ballon

 

 

Vervangen

 

 

Toevoegen

 

 


Document


Tekstfragment wijzigen

 

 

Locked, niet wijzigbaar tekstfragment

 

Fonentisch zoeken

Middels een systeeminstelling is het mogelijk om fonetisch te zoeken op medewerkernaam.
Met fonetisch zoeken wordt het zoeken op basis van spraakklanken bedoeld (oftewel 'klinkt als'). Het gaat om de systeem instelling 'medewerker_fonetisch_zoeken' die door een consultant of product support medewerker kan worden aangezet.


Sneltoetsen

Door middel van sneltoetsen zijn acties in ALTA snel uit te voeren.
De sneltoetsen bestaan uit algemene sneltoetsen en module specifieke sneltoetsen.
Door op de toetsenbordtoets 't' te drukken (buiten een invoerveld) verschijnt een scherm waarin staat welke sneltoetsen beschikbaar zijn in het betreffende scherm.

De volgende sneltoetsen zijn beschikbaar:

Functie

Toets

Toon sneltoetsen

T

Open helppagina van huidig scherm

H

Open een nieuw dashboard

O

Uitloggen

Q

Ververs pagina

R

Volledig middenscherm

(Linker navigatiebalk in-/uitklappen)

F

Toon het vorige dashboard

,

Toon the module zoekscherm

/

Toon het volgende dashboard

.

Ga naar de agenda

A

Open 1e dashboard

1

Open 2e dashboard

2

Open 3e dashboard

3

Open 4e dashboard

4

Open 5e dashboard

5

 

    • Related Articles

    • Algemeen gebruik

      Algemeen gebruik Algemeen Dashboard openen Dossier cliënt Gerelateerd scherm of module Nieuw item Vorig scherm Hoofdscherm op het dashboard Agenda medewerker Lijst met waardes Berichten via webcenter Werklijst Nieuw zorgproces Sticky toolbar Toolbar ...
    • Algemeen

      Aanmeldklacht Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Aanmeldklacht. In dit scherm kunt u de verschillende aanmeldklachten vastleggen volgens de zorggegevensset. Dit zijn de klachten die de cliënt, degene die hem/haar aanmeldt ...
    • Algemeen

      Bereik factuur Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - Bereik factuur. In dit scherm kan het bereik van de factuurnummers per jaar worden ingezien, gewijzigd en verwijderd. Het scherm bestaat uit de velden nummer en ...
    • Algemeen

      Reden beëindiging JM Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Juridische maatregelen - Reden beëindiging JM. In dit scherm kan men de reden beëindiging juridische maatregelen definiëren, die men gebruikt bij Rechterlijke machtigingen. ...
    • Grootboek algemeen

      Om financiële transacties te herleiden wordt het grootboek gebruikt. Dit is belangrijk voor het journaliseren (het bijwerken van wijzigingen in de grootboekrekeningen). Grootboek Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - ...