Bedrijfsregels en rollen basisinrichting

Bedrijfsregels en rollen basisinrichting

Bedrijfsregels en rollen basisinrichting

Uitleg over alle beheer en/of inrichtingsmodules zijn nu op tegelniveau ondergebracht in de handleiding en niet langer in één grote tabel.
Info
Informatie voor bewerken handleiding:
Onderstaande tekst laten staan! Deze wordt gebruikt op verschillende pagina's.

Bedrijfsregels

Standaarden voor de inrichtingsschermen:
  1. Minder witruimte gebruiken in de listviews van de inrichtingsschermen, minder dan de normale listviews. Wel afhankelijk van de informatie die getoond wordt in de kolommen
  2. Daar waar mogelijk het (technische) nummer toevoegen als 1e kolom
  3. Daar waar het nummer is toegevoegd, moet er ook op gefilterd/gezocht kunnen worden
  4. Boven de kolommen is een titel toegevoegd, daarmee is het duidelijker wat de inhoud van de kolom is. Van de geselecteerde kolom worden de titels getoond
  5. Het pijltje voor een record indien er details zijn, staan indien het record is ingeklapt naar rechts. Als details uitgeklapt zijn dan naar onder tonen
  6. De informatie in de kolommen is links uitgelijnd, net zoals de titels
  7. Uitzonderingen zijn modules die gebaseerd zijn op een tabel met 1 record, zoals de module organisatie en de module default agenda instellingen
  8. Zoeken in de gegenereerde modules (zichtbaar aan het filter dat gelijk in beeld staat, moet op alle kolommen mogelijk zijn
Er zijn modules waarbij deze standaarden nog niet toegepast zijn of niet toegepast kunnen worden, i.v.m. de specifieke functionaliteit die de module vraagt.

Rollen

Rollen:

Omschrijving:

SYSOP

Mag lezen, wijzigen en registreren

CO_SYSOP

Mag lezen, wijzigen en registreren

BASISCODESCHERM

Mag lezen, wijzigen en registreren

BASISCODESCHERM_LEES

Mag alleen lezen

DB_INRICHTING

Rol om het dashboard 'Inrichting' te benaderen


Info
De modules onder de tegels 'Dashboard/workflow', 'Organisatie', 'Vragenlijsten' en 'Zorg en Dwang' zijn alleen met de rol SYSOP en CO_SYSOP te benaderen!


    • Related Articles

    • FAQ | Registreren, afleiden en factureren

      Proces van registratie, afleiding en aanmaken debet/credit Hoe ziet het proces van registratie via afleiding tot aan een debet / credit eruit? Het proces van ZPM registratie tot aan een debet / credit bestaat uit drie stappen en start iedere nacht om ...
    • How-to | Factureren en declareren (Billing)

      Inhoudsopgave Aanmaken facturen Inzien facturen Aanmaken financiële aanlevering Aanmaken facturen In deze module kunnen facturen van alle typen factuurstromen worden aangemaakt. De module is te bereiken via het dashboard Financieel beheer -> ...
    • Inrichten facturatie en declaratie (Billing)

      Op dit moment beschikbaar voor de volgende factuurstromen: ZPM-GGZ ZPM-FZ DBC-MSZ-MSR DBC-MSZ-AP Inhoud Inrichten factuurnummers Inrichten Vecozo certifcaten Configuratie facturatie Inrichten Vecozo certificaten Inrichten ondergrens Factuurnummers De ...
    • Overzicht databasejobs

      Overzicht databasejobs Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Organisatie - Overzicht databasejobs. Via dit programma krijgt u een overzicht van alle databasejobs, wanneer deze lopen en of ze goed zijn gelopen. Het overzicht ...
    • Inrichten DBC-MSZ facturatie en declaratie

      Inhoud Inrichten grootboek MSZ Inrichten grootboek prestaties MSZ Inrichten cluster MSZ Inrichten betaler cluster MSZ Inrichten Verkoopprijs MSZ Inrichten financiële aanlevering DIS Grootboek DBC-MSZ Om financiële transacties te herleiden wordt het ...