Uitroepteken bij jobs

Uitroepteken bij jobs

Vraag

Waarom zie je bij jobs een uitroeptekentje?

Antwoord

Via dit uitroeptekentje word je geattendeerd op waarschuwingen en/of fouten in een job.


Open je de betreffende job, dan wordt de logregel waar het betrekking op heeft ook rood gekleurd.  Zo zie je in een oogopslag waar in de job precies fouten zijn opgetreden en welke fouten het betrof.




    • Related Articles

    • Foutmelding dossier openen

      Vraag Medewerkers van een rol kunnen wel cliënten opzoeken, maar daarna niet het dossier openen. Melding: 403 not authorized Antwoord Ga binnen de betreffende rol naar instellingen. “Startscherm bij openen cliënt” moet gevuld zijn. Hierna kunnen de ...
    • Foutmelding ophalen Vecozo

      Vraag Er verschijnt een foutmelding in de job Vecozo schakelpunt (VSP) ophalen berichten. Bijvoorbeeld: AW33 - M: Decentrale validatieservice: Fout bij request 502 Bad Gateway Antwoord Probeer om het bericht handmatig in te lezen: Parameter 'De ...
    • Startscherm bij openen clientdossier

      Vind een bepaalde functierol het handiger om met een ander startscherm te beginnen bij het openen van een cliëntdossier? Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol. Het geldt dan wel voor alle medewerkers binnen deze rol. Ga naar ...
    • Vervoer berekenen bij Tijdregistraties

      Vraag Hoe kan ik vervoer laten berekenen bij Tijdregistraties? Antwoord Er zijn 2 mogelijkheden om vervoer te laten berekenen bij Tijdregistraties. Vervoer wordt als standaard complexiteitsklasse voorzien en er wordt tijd op geboekt. Op de ...
    • Informatie direct inzichtelijk maken bij client

      Vraag Hoe kan je bepaalde informatie direct inzichtelijk maken bij een cliënt? Antwoord Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol. Let op! Het geldt dan voor alle medewerkers binnen deze rol. Ga naar Beheer -> Autorisatie -> ...