Cliëntafspraak

Cliëntafspraak

Cliëntafspraak

Deze module is te benaderen via een klinisch afdeling/groep dashboard. 
Cliëntafspraken (adviezen) kunnen worden toegevoegd door via de tegel 'Cliënten (zorgviewer)' of de tegel 'Cliënten (dagrapportage) naar een cliënt te navigeren en daar op de gerelateerde tegel 'Cliëntafspraken' te klikken.
In deze module kunnen cliëntafspraken ingevoerd, gewijzigd en verwijderd worden.

Veld

Omschrijving

 

Cliëntafspraak

Omschrijving van de cliëntafspraak

Tekstveld, maximaal 4000 tekens

Toelichting

Toelichting op de cliëntafspraak

Tekstveld, maximaal 4000 tekens

Categorie

Keuze uit een aantal voorgedefinieerde categorieën*

*Dit veld bestaat alleen als er categorieën gedefinieerd zijn

Dropdown menu

Prioriteit

Keuze uit enkele prioriteiten (leeg of normaal, hoog en laag)

Dropdown menu

Vanaf

Bij de afspraken kan men een startdatum geldigheid opgeven, deze datum is vrij te kiezen

Datumveld

T/m

Bij de afspraken kan men een einddatum geldigheid opgeven, deze datum moet groter of gelijk zijn aan de systeemdatum (vandaag). Als deze datum voorbij is komt het record niet meer voor in het tabblad 'toon actueel'.

Datumveld

Bewerken

Wijzigen van een bestaand record

Icoon

Verwijderen

Verwijderen van een record

Icoon

Listview

Toont de categorie*, aanmaakdatum (zonder tijd), datum vanaf en de datum t/m (indien gevuld), de cliëntafspraak en de toelichting

*bestaat alleen als er categorieën gedefinieerd zijn

Sortering op prioriteit en daarna op vanaf-datum en indien deze niet is gevuld op aanmaakdatum (meest recente datum bovenaan)
 
(een niet ingevulde prioriteit staat gelijk aan prioriteit 'normaal' in de sortering)

Details

Toont de prioriteit en aangemaakt door.

Open te klappen

Rapportage

Rapportage maken. Hier wordt de prioriteit als leidende sortering gebruikt.

Icoon in de sticky toolbar, PDF

Overzicht cliëntafspraken
Via de tegel 'Cliëntafspraken' op het afdeling/groep dashboard kan een overzicht van alle cliëntafspraken op deze afdeling/groep worden geraadpleegd. Het cijfer op de tegel geeft het totaalaantal cliëntafspraken aan.
In de samenvatting op het cliëntdashboard kunnen de cliëntafspraken getoond worden.
De sortering is hier gelijk aan de 'toon actueel' listview in de module 'Cliëntafspraken'
In de FACT vragenlijst worden de laatste 5 ingevoerde records weergegeven.

IdeaBedrijfsregels
De historie van cliëntafspraken blijft bewaard indien een einddatum wordt gegeven, niet als een cliëntafspraak wordt verwijderd.
Het is eventueel mogelijk om de titels te wijzigingen via de inrichting --> dashboard/workflow.

Rollen

Rollen

Omschrijving

CLIENTAFSPRAAK

Geeft toegang tot de module-clientafspraak in het dossier met lees- en schrijfrechten

CLIENTAFSPRAAK_LEES

Geeft toegang tot de module-clientafspraak in het dossier met leesrechten

CLIENTAFSPRAAK_BEPERKT

Geeft beperkte toegang tot de module-clientafspraak in het dossier met lees- en schrijfrechten (inrichten bij module medewerker, tabblad autorisatie)

CLIENTAFSPRAAK_BEPERKT_LEES

Geeft beperkte toegang tot de module-clientafspraak in het dossier met leesrechten

 

    • Related Articles

    • Dashboards

      Cliënt dashboards Via de optie 'Openen cliëntdossier' of via het snelmenu is het mogelijk een cliëntdossier te openen. Cliënt naam in browser tabblad Middels een systeem instelling kan worden aangegeven of de cliënt naam in de naam van het tabblad in ...
    • Planner

      Planner De planner bestaat uit een aantal hoofdonderdelen, die afhankelijk van het type afspraak, zichtbaar zijn: Afspraak: o.a. informatie over het type afspraak, de activiteit en de afdeling/groep wordt hier vastgelegd. Cliënten: de cliënten die ...
    • Karifyportaal

      Karifyportaal Cliënten kunnen in het Karify portaal gebruik maken van een aantal modules waarin gegevens vanuit de database van USER worden getoond. In enkele gevallen (mits met de juiste rollen) kan interactie plaatsvinden tussen cliënt en ...
    • Cliëntportaal

      Cliëntportaal Cliënten kunnen in het cliëntportaal gebruik maken van een aantal modules waarin gegevens vanuit de database van USER worden getoond. In enkele gevallen (mits met de juiste rollen) kan interactie plaatsvinden tussen cliënt en ...
    • FACT dashboard

      FACT dashboard Bij het openen van het FACT dashboard verschijnt een lijst met de afdeling/groepen waarop vandaag een afspraak van het type 'vergadering' staat gepland. De activiteit waaraan de categorie FACT is gekoppeld wordt ook getoond. Het maakt ...