Collega's zichtbaar van een ander team in Octopus-app
Vraag
Hoe komt het dat binnen de Octopus-app er collega's zichtbaar zijn van een andere afdeling dan de OE autorisatie?
Antwoord
Dit heeft te maken met de OE op het contract van de medewerker.
Related Articles
Nieuwe collega of collega weg ticketsysteem
Heb je een nieuwe collega en wil je dat deze ook binnen het ticketsysteem tickets kan aanmaken en tickets kan inzien? Geef de volgende gegevens van jouw collega aan ons door via een ticket: Voor -en achternaam Functie Email Telefoonnummer Is er geen ...
Cliëntagenda en zorgafspraken zichtbaar maken in de Octopus-app
Vraag Hoe maak je de cliëntagenda en zorgafspraken zichtbaar bij cliënten in de Octopus-app? Antwoord Hiervoor is de volgende permissie benodigd binnen de betreffende Functierol(len): Clienten -> planning -> afspraken
Export autorisatie
Export autorisatie De kans is groot dat een accountant op een gegeven moment zal vragen naar een overzicht van de toegekende autorisaties in SDB ECD. Ga hiervoor naar Meer - Beheer - Autorisatie - Overzichten en kies voor "Autorisatie overzicht ...
Uren niet zichtbaar in Fiatteerscherm
Vraag Er worden uren gemist van een medewerker in het fiatteerscherm. Antwoord 1. Staan de uren op een geldig contract? Een medewerker kan meerdere contracten hebben of hebben gehad. 2. Overzicht mobiele dagopslag laat medewerker zonder medewerker OE ...
NFC-sticker koppelen aan een cliënt
NFC-sticker koppelen aan een cliënt Met behulp van een NFC-sticker wordt het cliëntdossier direct geopend in SDB Octopus. Dit scheelt tijd in het opzoeken van de cliënt. De Octopus app hoeft niet geopend te zijn om de sticker te lezen en opent ...