Commentaar/opmerking plaatsen op pagina

Commentaar/opmerking plaatsen op pagina

Introductie

Het is mogelijk om persoonlijk of organisatie-breed commentaar/opmerking te plaatsen op een pagina van InTouch. In dit artikel leggen we uit hoe je dit doet.

Info
Het toevoegen van een opmerking is niet altijd beschikbaar, alleen als het ingeschakeld is. Zie je het tekstwolk icoontje niet staan bovenaan een pagina? Dan is dit niet ingeschakeld. Neem contact op met de beheerder van InTouch van jouw organisatie zodat die persoon kan schakelen met SDB Analytics support om te kijken naar de mogelijkheden.

Plaats commentaar/opmerking

Het is mogelijk om commentaar op een pagina te plaatsen op moment dat je het tekstwolk icoontje rechts in beeld ziet:



Er opent een scherm waar in je je opmerking kunt plaatsen:



In het tekstvak kun je typen en er zijn drie mogelijkheden om aan- of uit te vinken:
  1. Gekoppeld aan periode: als je dit vinkje aanzet is deze opgeslagen opmerking alleen zichtbaar bij de selectie van precies die periode in je periode slicer. Als je dit vinkje uitzet zie je de opmerking altijd, los van je periode selectie.
  2. Gekoppeld aan organisatie onderdeel: als je dit vinkje aanzet is deze opgeslagen opmerking alleen zichtbaar bij de selectie van precies die selectie in je kostenplaats/organisatie slicer. Als je dit vinkje uitzet zie je de opmerking altijd.
  3. Persoonlijk: als je dit vinkje aanzet is deze opgeslagen opmerking alleen voor jou zichtbaar. Als je dit vinkje uitzet is de opmerking zichtbaar voor alle collega's met toegang tot de pagina (en eventueel met dezelfde periode en organisatie selectie in de slicer)
Klik op Opslaan om je opmerking op te slaan. Het tekstwolk icoontje rechts in beeld verandert naar:


Bewerk of verwijder commentaar/opmerking

Door een klik op het veranderd icoon kun je de opgeslagen opmerkingen bekijken. Je kunt de opmerkingen die jij zelf eerder geplaatst hebt bewerken of verwijderen.
  1. Het resultaat van de ingestelde vinkjes bij het opslaan van de opmerking
  2. Bewerk of verwijder de opmerking
  3. De datum/tijd van de opmerking
  4. De auteur van de opmerking


Info
Het is niet mogelijk om ál je geplaatste opmerkingen in één overzicht bij elkaar te zien. Je vindt ze alleen terug op de pagina's waar je ze geplaatst hebt.

    • Related Articles

    • Hoe laat ik gebruikers navigeren naar een website/intranet site buiten InTouch?

      Introductie Aan de rechterkant van InTouch kan een snelmenu weergegeven worden. Dit snelmenu bestaat vaak uit links naar Power BI rapporten en als favoriet gemarkeerde pagina's. Het is ook mogelijk om een link naar een website of intranet op te nemen ...
    • Starten met InTouch: een overzicht

      Introductie SDB Analytics InTouch is een Business Intelligence (BI) tool waarmee je inzicht krijgt in de prestaties van je organisatie. Op basis van verzamelde data uit systemen als elektronische cliënt- of patiëntendossiers, HR en financiële ...
    • Authenticatie & autorisatie

      Introductie In dit artikel vertellen we je meer over de wijze waarop wij gebruikers authentiseren en autoriseren in InTouch. Dit artikel is geschreven voor zowel beheerders van InTouch vanuit een zorgaanbieder als voor de BI consultant bij SDB Zorgt. ...
    • Een nieuwe rol aanmaken in InTouch en toekennen aan eindgebruikers

      Rol aanmaken in InTouch & rol toevoegen aan autorisatie sheet (tabblad rollen) OF Rol toevoegen aan autorisatie sheet (tabblad rollen) Rol toekennen aan gebruiker via de autorisatie sheet incl. entiteit SEC tag van de rol toevoegen aan KenmerkLabel ...
    • Snelmenu (Power BI rapporten) aan de rechterkant van een pagina opbouwen

      Introductie Aan de rechterkant van een KPI dashboard tonen we (meestal) een snelmenu met links naar Power BI detail rapporten. In dit artikel leggen we uit hoe dit menu is opgebouwd. Zie dit artikel voor informatie over de opbouw van een InTouch ...