Binnen Karify kun je op een beveiligde manier contact hebben met jouw cliënten en collega’s. Lees over de verschillende manieren waarop je kunt communiceren met jouw contactpersonen.
Ik kan een contactpersoon niet vinden.
Als je een cliënt in Karify hebt uitgenodigd dien je eerst een connectie met deze persoon te hebben. Pas dan verschijnt deze persoon in het lijstje met geadresseerden. Lees hier hoe je een connectie met een client maakt.
Karify heeft ook een mobiele app, wat het communiceren met jouw cliënten en collega’s nog makkelijker maakt. In deze app kun je op een beveiligde manier berichten uitwisselen en/of videobellen met jouw contactpersonen. Berichten in de mobiele app en op de computer synchroniseren automatisch met elkaar, zodat je overal dezelfde berichten kunt inzien.
Momenteel zijn we hard aan het werk om de andere functionaliteiten van Karify – zoals het inplannen en bekijken van online opdrachten voor cliënten – ook toegankelijk te maken in de Karify app, zodat deze in de toekomst nog meer mogelijkheden biedt.
Op welke apparaten werkt de app?
De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5 (Lollipop) en nieuwer of met iOS 10 en nieuwer. De app is ook beschikbaar op de iPad en andere tablets.
Downloaden
Download Karify voor Professionals gratis in de iOS App store en de Play Store.
Wil je meer weten over de Karify app en wat je ermee kunt? Lees deze artikelen.
Ter extra ondersteuning kun je hier ook handige korte handleidingen downloaden.