Communiceren binnen Karify

Communiceren binnen Karify

Binnen Karify kun je op een beveiligde manier contact hebben met jouw cliënten en collega’s. Lees over de verschillende manieren waarop je kunt communiceren met jouw contactpersonen.

  1. Versturen van berichten. Je kunt berichten uitwisselen met één of meerdere contactpersonen binnen de Healthspace. Jouw contactpersonen zijn collega’s of cliënten met wie jij een connectie hebt binnen de Healthspace. Bij het opstellen van een bericht verschijnen jouw contactpersonen in het veld met geadresseerden. Selecteer aan wie je het bericht wilt sturen. Je kunt eventueel ook een bijlage toevoegen aan een bericht. Hoe je precies een bericht opstelt, lees je hier
  2. Videobellen. Je kunt in Karify ook videobellen met je cliënten. Zo kun je elkaar ook op afstand spreken. Alleen jij kunt een videogesprek starten, je cliënten kunnen dit niet. Meer over videobellen in Karify lees je hier
  3. Geven van feedback op opdrachten. In Karify kun je online opdrachten inplannen voor cliënten. Je kunt op deze opdrachten bij voorbaat, of nadat een cliënt de opdracht heeft ingeleverd, feedback geven. De cliënt kan hier vervolgens weer op reageren. Meer over feedback geven lees je hier


FAQ

Ik kan een contactpersoon niet vinden.

Als je een cliënt in Karify hebt uitgenodigd dien je eerst een connectie met deze persoon te hebben. Pas dan verschijnt deze persoon in het lijstje met geadresseerden. Lees hier hoe je een connectie met een client maakt.


Karify app

Karify heeft ook een mobiele app, wat het communiceren met jouw cliënten en collega’s nog makkelijker maakt. In deze app kun je op een beveiligde manier berichten uitwisselen en/of videobellen met jouw contactpersonen. Berichten in de mobiele app en op de computer synchroniseren automatisch met elkaar, zodat je overal dezelfde berichten kunt inzien. 


Momenteel zijn we hard aan het werk om de andere functionaliteiten van Karify – zoals het inplannen en bekijken van online opdrachten voor cliënten – ook toegankelijk te maken in de Karify app, zodat deze in de toekomst nog meer mogelijkheden biedt. 


Op welke apparaten werkt de app? 

De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5 (Lollipop) en nieuwer of met iOS 10 en nieuwer. De app is ook beschikbaar op de iPad en andere tablets. 


Downloaden

Download Karify voor Professionals gratis in de iOS App store en de Play Store.


Karify app Play


Karify app store


Wil je meer weten over de Karify app en wat je ermee kunt? Lees deze artikelen.  


Ter extra ondersteuning kun je hier ook handige korte handleidingen downloaden.


    • Related Articles

    • Leer Karify kennen

      In Karify kun je via een beveiligde omgeving communiceren, online zorg verlenen en informatie op maat aanbieden aan cliënten. In dit artikel bespreken we de algemene basisbeginselen van Karify. De basis Onderstaand lichten we de meest gebruikte ...
    • Leer Karify kennen

      Je gaat voor het eerst aan de slag met Karify. In dit artikel nemen wij stap voor stap de mogelijkheden van Karify met je door. Download hier de korte versie van deze helppagina Wat is e-health? In Karify kun je via een beveiligde omgeving ...
    • Veelgestelde vragen Karify app

      Op deze helppagina vind je de meest gestelde vragen over de Karify app. Staat jouw vraag er niet bij? Neem met ons contact op via e-mail naar help@karify.com. Maak je voor het eerst gebruik van de app? Navigeer dan eerst naar de helppagina Voor het ...
    • Registreren voor Karify

      Om zorg te kunnen verlenen binnen Karify heb je eerst een account nodig. Met dit account kun je lid worden van één of meerdere online behandelomgevingen (Healthspaces). Dit kunnen bijvoorbeeld verschillende afdelingen van een zorginstelling zijn. ...
    • Contactpersonen in Karify

      Per Healthspace kun je onder Contacten zien met welke zorgprofessionals van jouw zorgaanbieder jij een connectie hebt binnen deze Healthspace. Zo zie je ook wie van deze contactpersonen er inzage hebben in jouw Karify dossier. Per Healthspace vind je ...