Community/L&O scan: content overschrijven

Community/L&O scan: content overschrijven

Binnen de Werk- en Leervormen kun je als Beheerder de content van een bestaande Community of L&O scan overschrijven (kopiëren) naar een nieuwe Community of L&O scan.

Doorloop hiervoor de volgende stappen:
1. Navigeer naar Productbeheer
2. Maak een nieuwe Community aan via de knop + Nieuw Product óf navigeer naar de Community of L&O scan waarnaar je de content wil overschrijven:


3. Klik bij de (nieuw aangemaakte) Community of L&O scan op de knop Overschrijven. Het kan zijn dat je iets naar rechts moet scrollen om de knop zichtbaar te maken (via de scrollbalk onder).


4. Selecteer in het verschenen venster de Community of L&O scanvan waaruit de content wil gaan kopiëren:


5. Klik op de knop Content Overzetten.



    • Related Articles

    • Community aanmaken

      Als expert kun je via het productbeheer een community aanmaken. Hiervoor moeten de volgende stappen gevolgd worden: Ga naar Werk- & Leervormen Klik op de tegel Productbeheer Klik op 'Nieuw product' Klik op 'Selecteer een product' en maak de keus voor ...
    • Community archiveren

      De inhoud van een Community archiveren In Het Leerplatform kun je een Community archiveren. Alle interacties, bronnen, opdrachten en producten worden dan gebundeld in een zip-bestand, dat je op een gewenste locatie kunt opslaan. Volg deze stappen om ...
    • Resultaat in scan genereren

      Hoe genereer ik het resultaat in de vorm van een scan? Volg deze stappen om de resultaten van een scan in te laden en te analyseren: Navigeer naar 'Scan' Klik in het menu op 'Scan' (onder 'Resultaten' in het hoofdmenu). Selecteer meetmoment en ...
    • Deelnemers overschrijven /uitschrijven

      Je kunt een medewerker overschrijven op een andere sessie datum van een scholing. Klik op de betreffende datum van de opleiding waaruit u de deelnemer wilt overschrijven. Klik op de menuoptie Deelnemers en de deelnemerslijst wordt getoond. Klik op de ...
    • Privé community aanmaken

      Als expert kun je via productbeheer per community aan geven dat documenten verplicht 'afgeschermd' (onzichtbaar) zijn voor deelnemers. Dat betekent dat alle uploads alleen zichtbaar zijn voor opleiders, experts en uitgenodigde coaches. Dit kan een ...