Contract beëindigen/annuleren #backoffice
Een contract kan in de backoffice beëindigd of geannuleerd worden. De bedoeling is dat de ouder dit zelf doet via het ouderportaal, maar indien nodig kan dit ook in de backoffice gedaan worden.
Hoe
- Ga naar Familie > Kinderen
- Open het betreffende kind
- Kies voor Contracten
- Open het betreffende Contract
- Kies voor Contract beëindigen of Contract annuleren
LET OP! Wanneer een contract is beëindigd of geannuleerd kan dit niet meer ongedaan gemaakt worden.
Related Articles
Contract beëindigen/annuleren #Ouderportaal
Een contract kan door een ouder beëindigd of geannuleerd worden. Hoe Log in in het Ouderportaal Ga naar Contracten Open het contract Kies voor de Groene knop rechtsboven en kies voor Opzeggen Kies voor Ja Vul de opzegdatum in en een eventuele ...
Handmatig een contract aanmaken #Backoffice
Een contract wordt automatisch aangemaakt wanneer via het Planbord een aanbieding wordt gedaan. Het is ook mogelijk om zelf een contract te maken. Dit kan via de backoffice. Hoe Contract aanmaken: Ga naar Familie > Kinderen Open het betreffende kind ...
Afgekeurd contract/aanvraag verwerken #Backoffice
Een ouder kan een contract afkeuren via het ouderportaal. In de backoffice komt er dan een aanvraag met de status afgekeurd in de lijst van aanvragen te staan. Deze kunnen opnieuw worden aangeboden nadat de wijziging is doorgevoerd. Uitleg Open de ...
Opzegging van een contract verwerken #Backoffice
Wanneer een ouder een contract wil opzeggen, gebeurt dit via het ouderportaal. Deze opzegging komt binnen in de backoffice als aanvraag die nog afgehandeld moet worden. Hoe Ga naar Planningen > Aanvragen Open de betreffende aanvraag met type ...
Contract- en factuurteksten aanpassen #Backoffice
In KindPlanner kunnen per BV verschillende contract- en factuurteksten ingevoerd worden. Ook kunnen de teksten op het contract en de maandfactuur naar eigen wens aangepast worden. Hoe Ga naar Onderhoud Kies voor Layout Sets Open de regel waarin iets ...