Contract goedkeuren/afkeuren #Ouderportaal
Wanneer een ouder een aanvraag heeft gedaan, wordt een contract aangeboden door de backoffice-medewerker. Op het moment dat er op de knop Aanbieden (planbord) wordt geklikt, ontvangt de ouder een mail dat er een contract klaarstaat op het Ouderportaal. Dit kan de ouder vervolgens goedkeuren/afkeuren.
Hoe
- Log in in het Ouderportaal
- Ga naar Contracten
- Open het Contract
- Kies voor de Groene knop
- Kies voor Goedkeuren/Afkeuren
Related Articles
Algemene uitleg #Ouderportaal
Bijgevoegd is een handleiding te downloaden die gedeeld kan worden met de ouders, om deze gemakkelijk kennis te laten maken met het Ouderportaal.
Wachtlijst-aanbieding goedkeuren #Ouderportaal
Zodra er voor een wachtlijst kind een plek beschikbaar is, kan deze aangeboden worden aan de ouder. De ouder krijgt een nieuw contract aangeboden, wat deze kan goedkeuren of afkeuren. Hoe Log in in het Ouderportaal Kies voor Contracten Open het ...
Contract beëindigen/annuleren #Ouderportaal
Een contract kan door een ouder beëindigd of geannuleerd worden. Hoe Log in in het Ouderportaal Ga naar Contracten Open het contract Kies voor de Groene knop rechtsboven en kies voor Opzeggen Kies voor Ja Vul de opzegdatum in en een eventuele ...
Contract wijzigen #Ouderportaal
Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het ...
Template voor 'Ruildag goedkeuren' en 'Ruildag afkeuren' wijzigen
Wat Het kan voorkomen dat er in de template voor de automatische e-mail die wordt verzonden na het goedkeuren, óf na het afkeuren van een ruildag, een foute verwijzing naar de datum zit. Het gevolg is dat de ouder dan een e-mail van bijvoorbeeld een ...