Contract wijzigen #Ouderportaal

Contract wijzigen #Ouderportaal

Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het planningsproces wordt het gewijzigde of nieuwe contract aangeboden aan de desbetreffende ouder. De laatste stap is dat de ouder het aangeboden contract goed- of afkeurt.

Hoe

Contract wijzigen

  1. Log via de ouder in op het ouderportaal
  2. Kies voor Contracten
  3. Open het te wijzigen contract
  4. Kies voor de groene knop en kies voor Wijzigen
  5. Kies voor Dagen verlagen of Dagen ophogen/wisselen dagen
  6. Voer de datum in waarop de wijziging in moet gaan
  7. Selecteer de pakketten en bijbehorende dagen/dagdelen*
  8. Kies voor Volgende
  9. Voer de voorkeurslocatie in
  10. Kies voor Volgende
  11. Beantwoord eventueel de vragen
  12. Kies voor Versturen

*Indien een kind al opvang heeft, bijvoorbeeld op de maandag, dan dienen de extra dagen plus de huidige opvang (de maandag) aangevinkt te worden.

Van KDV naar BSO

  1. Log in
  2. Kies voor Contracten
  3. Kies rechtsboven voor de groene knop en kies voor Nieuw contract/herinschrijven
  4. Doorloop de stappen op het inschrijfformulier
    • Related Articles

    • Algemene uitleg #Ouderportaal

      Bijgevoegd is een handleiding te downloaden die gedeeld kan worden met de ouders, om deze gemakkelijk kennis te laten maken met het Ouderportaal.
    • Contract goedkeuren/afkeuren #Ouderportaal

      Wanneer een ouder een aanvraag heeft gedaan, wordt een contract aangeboden door de backoffice-medewerker. Op het moment dat er op de knop Aanbieden (planbord) wordt geklikt, ontvangt de ouder een mail dat er een contract klaarstaat op het ...
    • Contract beëindigen/annuleren #Ouderportaal

      Een contract kan door een ouder beëindigd of geannuleerd worden. Hoe Log in in het Ouderportaal Ga naar Contracten Open het contract Kies voor de Groene knop rechtsboven en kies voor Opzeggen Kies voor Ja Vul de opzegdatum in en een eventuele ...
    • Planning wijzigen #Backoffice

      Ieder kind heeft een planning met daarbij een contract. Wanneer de planning nog niet definitief is kan deze gewoon gewijzigd worden via de backoffice. Zodra de planning wél definitief is kan deze ook nog gewijzigd worden, maar moet er een extra stap ...
    • Contract beëindigen/annuleren #backoffice

      Een contract kan in de backoffice beëindigd of geannuleerd worden. De bedoeling is dat de ouder dit zelf doet via het ouderportaal, maar indien nodig kan dit ook in de backoffice gedaan worden. Hoe Ga naar Familie > Kinderen Open het betreffende kind ...