Crisis/IHT dashboard

Crisis/IHT dashboard

Crisis/IHT dashboard

Bij het openen van het crisis/IHT dashboard wordt een LOV getoond met alle afdeling/groepen waaraan de categorie crisis/iht is gekoppeld in onderhoud afdeling/groep.
Bij het kiezen van de afdeling/groep opent het dashboard.
De tegels:

Omschrijving

Beschrijving

Parameters (standaard inrichting)

MDO vandaag

Laat het MDO en alle cliënten zien die 'vandaag' in een MDO zijn gepland. Dit is geen tegel, maar is alleen in het navigatiepaneel te zien.

 

Agenda afdeling/groep

De agenda van de betreffende afdeling/groep.

NVT

Caseload

Alle cliënten met een actuele behandelingen op de betreffende afdeling/groep. Caseload navigeert direct naar de crisisvragenlijst.

Als er al een formulier is aangemaakt, wordt automatisch het laatste aangemaakte, niet defintieve formulier geopend.

NVT

Wachtlijst

Alle cliënten met een behandeling zonder startdatum op de betreffende afdeling/groep. Met <kp_uitsluiten_behandelingen> kunnen behandelingen uitgesloten worden van de wachtlijst.

Indien de parameter kp_toelichting_tonen is gevuld met 'J' dan wordt de toelichting behorende bij de behandeling getoond.

Parameters dienen afzonderlijk te worden ingericht voor de navigatie en de tegels.

kp_uitsluiten_behandelingen()
kp_toelichting_tonen (N)

(Juridische) titels en machtigingen actueel

Alle cliënten met een actuele (juridische) titels en/of machtigingen op de betreffende afdeling/groep.

NVT

Cliënten laatste x dagen ontslagen

Lijst van alle cliënten van de afdeling/groep waarvan de behandeling tot <kp_dagen> aantal dagen geleden is afgesloten en er geen nieuwe is aangemaakt op deze afdeling/groep.

kp_dagen (50)

Snelle invoer cliënt

Invoeren van een nieuwe cliënt.

NVT

Aantal dagen geen contact

Clienten waar al <kp_tijd> dagen geen contact mee is geweest en waarvoor ook geen contacten zijn gepland, geen dagrapportage of voortgang voor is geschreven. Gebaseerd op een actuele behandeling op de betreffende afdeling/groep.

kp_tijd (14)

 

ROM formulier X niet aanwezig

Alle cliënten van de betreffende afdeling/groep waar ROM formulier <kp_meetinstrument> niet is aangemaakt.

kp_meetinstrument (26)

Cliënten zonder huisarts

Alle cliënten van de betreffende afdeling/groep waar geen  huisarts is gevuld.

NVT

Cliënten zonder verzekeraar

Alle cliënten van de betreffende afdeling/groep zonder actuele verzekeraar.

NVT

Cliënten zonder BSN check

Alle cliënten van de betreffende afdeling/groep zonder (geslaagde) bsn check.

NVT

>dagen in crisis

Een lijst met cliënten die langer dan x dagen een gestarte behandeling heeft op de betreffende afdeling/groep.

Met de parameter kp_behandeling_crisis kan de signalering voor specifieke behandelingen gebruikt worden. Wordt er niks gevuld, wordt er naar alle behandelingen op de afdeling/groep gekeken.

kp_dagen (28)
kp_behandeling_crisis ()

Brief x en x nog niet verstuurd

Alle cliënten met een actuele behandeling op de betreffende afdeling/groep waarvan brieven <kp_startbrief_nr> en <kp_eindbrief_nr> nog niet zijn opgeslagen in de correspondentie module. Het is mogelijk om voor 1 of 2 brieven te signaleren (<kp_startbrief> en <kp_eindbrief>).

De signalering komt <kp_dagen_startbrief> en/of <kp_dagen_eindbrief> dagen na startdatum van de behandeling.

Let op! De brieven worden vanuit deze signalering opgehaald. Hier kunnen dus geen brieven aangemaakt worden die specifieke gegevens uit bijvoorbeeld een afspraak of verwijzing moeten ophalen. Hiervoor dient er naar de module zelf genavigeerd te worden.

kp_startbrief (J)
kp_dagen_startbrief (10)
kp_startbrief_nr (18)
kp_label_start ()
kp_eindbrief (J)
kp_dagen_eindbrief (26)
kp_eindbrief_nr (16)
kp_label_eind ()

Geen zorgplan opgesteld

Wanneer een behandeling op de afd/groep al wel gestart is, maar er is nog geen definitief zorgplan (<kp_dagen_na_start> dagen na start van de behandeling), of er is wel een definitief zorgplan maar de datum ligt voor de startdatum van de behandeling op de afdeling/groep.

kp_dagen_na_start (10)

 

Cliënten met een actuele crisis DBC

Alle cliënten met een crisis DBC en waarvan de gekozen afd/grp de verantwoordelijke afd/grp is voor de cliënt. (indien verantw afd/gr niet gevuld is, wordt er gekeken naar de afdeling/groep van de gekoppelde behandeling)

NVT

Geen WID gegevens gevuld

Alle cliënten met een behandeling op de afdeling/groep waar geen documentnummer is gevuld of waar vergewissen niet is aangevinkt.

Indien in het Personalia scherm het veld 'Vergewist' is aangevinkt dan wordt de cliënt alleen gesignaleerd indien het veld 'Wel op signalering tonen' is aangevinkt. Indien de WID controle is uitgevoerd maar niet akkoord of onbekend is dan wordt de client tevens gesignaleerd.

NVT

Geen evaluatie gepland

Alle cliënten met een actuele behandeling op de betreffende afdeling/groep, waarvan er nog geen evaluatie van het deelplan is gepland.

NVT

Ontbrekende DBC/DBBC gegevens

Diverse ontbrekende gegevens van DBC's:

- Geen / ongeldige hoofdbehandelaar.
- Geen verwijzer. Wordt getoond <kp_tijd>/<kp_tijd_crisis> dagen na start DBC  
- Geen directe tijd regiebehandelaar.
- Geen activiteit (gekoppeld aan de uitwaarde act 7.3 in de generieke conversietabel) gepland na <kp_dagen_na_start_dbc> dagen na start DBC.

DBBC: Ontbreken van zorgcontractnummer, plaatsingsbesluitnummer of juridische titel.

kp_tijd (50)
kp_tijd_crisis (20)
kp_dagen_na_start_dbc (30)

 

Vanuit de navigatie (grijze linkerkant) kunnen ook de caseload en de wachtlijst opgeroepen worden.

Wanneer er een MDO gepland is op de afdeling/groep dan wordt dit getoond in de navigatie. Alle cliënten uit de afspraak zijn hier zichtbaar. Wanneer men op een cliënt klikt openen een aantal cliënt gerelateerde tegels, waaronder de eerste tegel vragenlijsten met de categorie crisis. Alle vragenlijsten en formulieren met de categorie crisis worden hier getoond.

In de agenda van het dashboard worden ook draggables getoond.

Inrichting

Dashboard en workflows

De LOV wordt gevuld met afdeling/groepen met de categorie Crisis/ITH.
  1. Voeg de categorie Crisis/IHT toe met nummer 96000 als categorie voor de afdeling/groepen.

Standaard wordt de vragenlijstmodule geopend met het Triage- en Crisisverslag. De consultant kan dit omzetten zodat standaard het IHT formulier direct wordt geopend bij het aanklikken van de cliënt.

Formulieren

De formulieren dient bij de klant te worden aangezet, wanneer deze bij sales zijn afgenomen. Het formulier komt in de module vragenlijsten.  

Tijdens de dashboard sessie is aangegeven dat niet alle items in het formulier door elke instelling worden gebruikt. Er dienen dus desgewenst rollen op vragen in het formulier gezet te worden zodat items niet zichtbaar worden gemaakt.

Vanuit SDB zijn er twee formulieren in deze categorie uitgeleverd. Dit betreffen het Triage- en Crisisverslag en het IHT formulier. Sommige gegevens in deze formulieren worden zelf gevuld, andere kan men aanvullen. Zorg dus dat een medewerker die inlogt, rechten heeft voor deze formulieren. Staat er geen rol op het formulier, dan heeft elke gebruiker toegang tot het formulier. De inhoud van deze formulieren zijn vastgesteld in de dashboard sessie.

    • Related Articles

    • Zorgadministratie dashboard

      Zorgadministratie dashboard Om het zorgadministratie dashboard vanuit verschillende niveaus te kunnen benaderen wordt er gebruik gemaakt van de organisatie hiërarchie. Dit is reeds bestaande functionaliteit in USER en wordt al gebruikt ten behoeve ...
    • Behandelaar dashboard

      Behandelaar dashboard De tegels op het behandelaar dashboard zijn onder te verdelen in 3 soorten tegels: Signaleringen: Door op deze tegel te klikken, wordt er een listview getoond met de betreffende cliënten. Door een cliënt te selecteren wordt het ...
    • Dashboard inrichting

      Dashboard items In het scherm ‘Dashboard items’ kunnen aan menu-items en (signalering) widgets een eigen modulenaam of eigen widgetnaam worden toegevoegd. Deze eigen naam wordt vervolgens getoond in het navigatie menu, titel van de module en bij de ...
    • MDO dashboard

      MDO dashboard Bij het openen van het MDO dashboard krijg je een LOV. In deze LOV staan de afdeling/groepen waarop vandaag een afspraak staat gepland met de activiteit waaraan de categorie MDO is gekoppeld. Het maakt niet uit of afspraak geregistreerd ...
    • Locatie dashboard

      Locatie dashboard Het locatie dashboard opent een lijst met alle locaties beschikbaar in USER. Zodra de juiste locatie gekozen is opent het dashboard met de volgende tegels: Afspraken komende uur: Toont alle cliënten die tussen 15 minuten geleden en ...