CRM

CRM

BASIS UITLEG CRM 

  1. Klik in het hoofdmenu op ‘CRM’. 


Figuur 1: Hoofdmenu

  1. U komt nu in het CRM van uw omgeving. Dit vormt eigenlijk een soort adresboek van u zorginstelling. 
  2. Bovenaan ziet u drie tabjes: Organisaties en instellingen; Personen; en Rollen. 
  3. Deze zullen later uitgelegd worden. 


Figuur 2: Tabjes CRM

  1. Links ziet u een aantal knoppen, hier kunt u categorieën, organisaties, contacten en huisartsen toevoegen. 


Figuur 3: Knoppen CRM

  1. Onder de tab ‘Organisaties en instellingen’ ziet u alle organisaties en instellingen die bekend zijn bij uw organisatie. Bijvoorbeeld verzekeraars, apothekers en ziekenhuizen. 
  2. U kunt hier zoeken op de naam van een categorie, zoals apotheek, de naam van de organisatie, telefoon en plaats. 


Figuur 4: Zoeken in organisaties en instellingen 

  1. Onder de tab ‘Personen’ ziet u alle personen die bekend zijn bij uw organisatie. Bijvoorbeeld huisarts, medisch specialisten, bedrijfsartsen etc. 
  2. U kunt hier zoeken op naam, functie, telefoon, mobiel en plaats. 


Figuur 5: Zoeken in personen

  1. Onder de tab ‘Rollen’ ziet u de verschillende rollen zoals contactpersoon en huisarts. U ziet hier de naam en de functie van de rol, dus bijvoorbeeld een contactpersoon, u ziet de functie van de rol en u ziet bij welke patiënt deze hoort. 
  2. U kunt hier zoeken op naam, functie, rol, patiënt/organisatie en hoofdlocatie. 


Figuur 6: Zoeken in rollen 

  1. In de linker kolom kunt u nieuwe onderdelen toevoegen aan het CRM. De eerste knop ‘Categorie toevoegen’ geeft u de mogelijkheid om een nieuwe categorie toe te voegen, bijvoorbeeld apotheek. U kunt dan ook een code aan deze categorie verschijnen. 


Figuur 7: Nieuwe categorie toevoegen

  1. Met de tweede knop ‘Organisatie toevoegen’ kunt u een nieuwe organisatie toevoegen, bijvoorbeeld een nieuwe apotheek die nog niet in uw CRM stond. Hier dient u allerlei gegevens in te voeren zoals de naam en locatie, maar ook de categorie die u bij de vorige stap kunt aanmaken. Na het toevoegen van de organisatie verschijnt deze in de lijst met organisaties en instellingen. 


Figuur 8: Organisatie toevoegen

  1. Met de derde knop ‘Contact toevoegen’ kunt u nieuwe contacten toevoegen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een persoon zoals een tandarts.


Figuur 9: Contact toevoegen

  1. Ook hier dient u allerlei gegevens in te voeren en u dient de functie te selecteren. 
  2. De laatste knop, ‘Huisarts toevoegen’,  dient als een snelkoppeling om een huisarts toe te voegen. U krijgt eigenlijk hetzelfde scherm te zien als bij ‘Contact toevoegen’, maar omdat er veel huisartsen vaak toegevoegd moeten worden is hier een snelkoppeling voor gemaakt. Zoals u ziet in onderstaande figuur is het kopje functie al voor u ingevuld. 


Figuur 10: Huisarts toevoegen




    • Related Articles

    • Patiëntenportaal (Klantenportaal)

      U kunt aan de achterkant een aantal dingen instellen voor het klantenportaal, denk hierbij aan een disclaimer of bepaalde organisaties of personen uit het CRM die zichtbaar zijn in het klantenportaal. Hieronder leggen wij u uit hoe u dit kunt ...
    • Handleiding Patiënten

      Deze handleiding laat u de basis zien van de patiënten functie in Asterisque en hoe u deze kunt gebruiken. Klik op ‘Patiënten’. Figuur 1: Hoofdmenu U ziet vervolgens een overzicht van de laatste 10 opgezochte patiënten. Figuur 2: Patiënten In dit ...
    • Zorgpaden Instellen

      ZORGPAD(EN) INSTELLEN Binnen Asterisque is het mogelijk om te werken met een Zorgpad. U kan dit Zorgpad zelf in te stellen zodat het past bij de workflow in uw organisatie. Het aanmaken van een Zorgpad doet u bij "Instellingen". Figuur 1: ...