LTI link toevoegen
Bij het instellen van een LTI link is het belangrijk om dit in overleg met de aanbieder te doen. De aanbieder bepaalt de instellingen, zowel inhoudelijk (de hoogte van de cesuur), als technisch (wat wordt er gecommuniceerd en wanneer)
De instellingen van de aanbieder moeten exact worden overgenomen om zowel bij de aanbieder als bij het LMS gelijke resultaten zichtbaar te krijgen.
Een beheerder van het SDB Leerplatform die zelf een LTI link wil instellen zal deze instellingen bij de aanbieder moeten achterhalen. Als alle gegevens zijn verzameld kun je als beheerder via beheer > E-learning beheer de LTI gaan toevoegen.
Via de + knop rechtsonder kun je een nieuwe LTI link toevoegen. Er zal een pop-up venster getoond worden waar je de titel van de LTI kan toevoegen. Voer deze in en druk op 'Aanmaken'.
Nu kan de LTI verder ingesteld worden waarbij er meerder onderdelen ingevuld dienen te worden.
Bij het instellen van LTI zijn er verschillende onderdelen te onderscheiden. Hieronder per onderdeel uitleg: