Feedbackvragen en categorieën inrichten in SDB Beheer
Het is nu mogelijk om feedbackvragen en -categorieën zelf te beheren via Beheer | Stamtabellen:
Nieuwe stamtabellen beschikbaar:
-
Feedbackvragen
-
Feedbackvragen categorie
Wat kun je hiermee doen?
-
Zelf nieuwe feedbackvragen en categorieën aanmaken
-
Einddatum opgeven voor vragen of categorieën
-
Feedbackvragen bewerken (let op: wijzigingen gelden ook voor reeds gestelde vragen)

Categoriebeheer:
-
Algemeen: standaardcategorie, bestaande vragen worden hieraan gekoppeld (niet bewerkbaar)
-
Medewerker potentieel: vaste categorie voor de vraag "Hoe groot is het potentieel voor deze medewerker om zich verder te ontwikkelen binnen de organisatie?" (niet bewerkbaar)
-
Daarnaast is het mogelijk om een eigen categorie in te richten.

Overige informatie:
Related Articles
Inrichten contractverlenging en uitstroom
In dit artikel wordt toegelicht hoe er met de procestypes contract verlenging en uitstroom kan worden omgegaan. Voorheen vielen alle wijzigingen op een bestaande medewerker onder het type Personeelsdossier, hier zijn nu subcategorieën aan toegevoegd. ...
Beheer inrichting
Om gebruik te kunnen maken van verlofregelingen in HR, dienen er een aantal items te worden ingericht in SDB Beheer. Rollen en bevoegdheden voor de schermautorisatie van medewerkers, managers en beheerders Stamtabel voor de inrichting van ...
Feedback het basisscherm: Ik wil - Feedback
In dit scherm komen de feedbackverzoeken voor de medewerker terecht. Medewerkers kunnen: Feedback geven – feedbackverzoeken met daarin vragen invullen. Mijn ontvangen feedback– de door de medewerker ingevulde feedback bekijken. Feedback aanvragen – ...
Inrichting
Dit artikel gaat over de inrichting van werving en selectie. De inrichting valt onder te verdelen in drie onderdelen: Bevoegdheden (Menuopties), sollicitatie proces en autorisaties. Bevoegdheden en rollen Voor werving en selectie zijn enkele ...
Accordatiestructuur inrichten
Menu-optie: SDB*Beheer | HR | Accordatiestructuur Op dit scherm zie je het organogram zoals ingericht bij SDB*Beheer | Organisatie | Organisatiestructuur. Op het hoogste niveau wordt de klantnaam getoond zoals opgenomen in de klantgegevens. ...