Gebruikers

Gebruikers

Het toevoegen van een gebruiker 

Een gebruiker kan je toevoegen door vanuit het navigatie menu naar ‘Organisaties -> gebruikers -> toevoegen gebruiker’ toe te gaan en zo zijn/haar gegevens in te vullen. 



Gebruiker bekijken  

Om gebruikers te kunnen beheren en bekijken klik je in het menu van ‘organisaties -> gebruikers’ op het oogje naast de gebruiker die je wilt zien zoals hieronder aangegeven. 
Als je op het oogje hebt geklikt kom je in het scherm zoals hieronder weergeven, Met de button [Bewerken] kunnen je de informatie van de gebruiker beheren zoals eerder ingevuld. LET OP je kan bij bewerken ook aanvinken of ze administraties mogen beheren, toegang tot het menu financieel mogen krijgen, Medewerker urenregistratie en export urenregistratie. 




Gebruikersprofielen

Met de button [Profielen] kunnen je de rechten en administraties van de gebruikers beheren. 


 


Door op de button [Nieuw profiel toewijzen] te klikken kan je aanklikken welke rol met welke administratie beheerd mag worden voor de gebruiker. 

Profielen toewijzen  

In dit menu kan je profielen aan specifieke administraties toewijzen. 

Let op! Dus als een gebruiker verschillende profielen heeft per verschillende administraties moet je per profiel van rechten het profiel opslaan. 




    • Related Articles

    • Gebruiker aanmaken

      Gebruiker aanmaken Via Organisaties - Gebruikers kan met de knop 'Toevoegen gebruiker' een gebruiker worden aangemaakt voor de webapplicatie. Vul minimaal de verplichte velden in om de gebruiker te kunnen opslaan. De medewerkers heeft de ...
    • Groepen

      De entiteit groep is de weergave van de fysieke groep op de locatie. De groep bepaald de basis opvang soort. Er wordt vastgelegd hoeveel kinderen er gelijktijdig mogen worden opgevangen. De opvang- , factuur- en vakantietijden worden vastgelegd. Deze ...
    • Mobiele gebruikers

      Vanuit dit scherm kunnen de mobiele gebruikers beheerd worden. De instelling kan gemaakt worden dat ouders direct een uitnodiging ontvangen voor het gebruik van de app, nadat ze in het systeem zijn ingevoerd. Verder zien we bij het openen van het ...
    • Locaties

      Locaties van de organisatie worden ingevoerd via Organisaties – Locaties. Toevoegen locatie Via Toevoegen locatie kunt u een locatie toevoegen. De velden met een * zijn verplichte velden. Deze dient u minimaal in te voeren. Het LRK nummer kunt u hier ...
    • Wijziging toevoegen

      Met de button [Wijziging toevoegen] wordt gevraagd om een begindatum van de wijziging. Per deze datum gaat de betreffende wijziging in. Alleen de rubrieken die gewijzigd hoeven te worden, kunnen in dit scherm worden gemuteerd. Als alle wijzigingen ...