Handleiding Tijdregistratie (Uitvallijst)

Handleiding Tijdregistratie (Uitvallijst)

1. Uitvallijst

Het scherm Uitvallijst is te vinden via Meer > Tijdregistratie > Uitvallijst. Dit scherm toont de tijdregistraties die uitvallen bij de Job Overhalen Mobiele Uren. Hiermee worden de gefiatteerde uren onderworpen aan verschillende controles:
  1. De aanwezigheid van de cliënt binnen het ECD. 
  2. De aanwezigheid van een geldige toewijzing (In Zorg – Status) voor het betreffende product voor de cliënt. 
  3. Een geldig contract voor de medewerker.  

Indien de tijdregistraties niet voldoen aan bovenstaande criteria, dan zullen deze tijdregistraties uitvallen. 
Het scherm bestaat uit een filter, een lijst met resultaten en geeft de mogelijkheid om tijdregistraties te wijzigen en te verwijderen. 

De filter bestaat uit de volgende opties:
  1. Regio
  2. Locatie
  3. Zoek Cliënt
  4. Functie/Compl. 
  5. Zoek Medewerker




Wanneer de filter wordt toegepast, worden de volgende resultaten gegeven zoals je ziet in het bovenste screenshot:

Mdw Naam. 
Mdw Nummer. 
Cliënt Nummer. 
Cliëntnaam
Functie/Compl.
Datum
Begintijd
Eindtijd
Duur
Reden Uitval

Het doel van dit scherm is om de lijst te verwerken. Dat wordt gedaan door tijdregistraties te verwijderen, wijzigen of opnieuw over te halen. 

1.1 Tijdregistratie wijzigen

Om een tijdregistratie te wijzigen volgt u de volgende stappen: 

1. Klik op de knop "Wijzigen" op de te wijzigen tijdregistratie. 
2. Wijzig de volgende velden naar wens:
  1. Medewerker
  2. Contract
  3. Cliënt
  4. Begindatum / Begintijd
  5. Einddatum / Eindtijd
  6. Functie/Compl. 
3. Klik op de knop "Opslaan". 
De gewijzigde regel is opgeslagen en wordt getoond in het scherm. 



Belangrijk: 
Sommige tijdregistraties hebben een notitie. Dit kan een notitie zijn die door de medewerker is gemaakt of informatie over een cliënt die nog niet in ECD geregistreerd is. 
Een regel die wordt gewijzigd, wordt direct na het opslaan verwijderd uit de uitvallijst. Deze wordt opnieuw getoetst aan de eerder beschreven regel op het moment dat de Job Overhalen Mobiele Uren opnieuw wordt gedraaid. 

1.2 Meerdere tijdregistraties wijzigen 

Om meerdere tijdregistraties tegelijk te wijzigen volgt u de volgende stappen:
1. Selecteer meerdere regels door de vink vooraan de regel aan te klikken, of door de vink "Selecteer alles" te gebruiken. 
2. Klik op de knop "Wijzigen" boven alle tijdregistraties.  
3. Wijzig de velden naar wens.
Let op: Alleen de velden die binnen de geselecteerde urenregels overeenkomen zijn te wijzigen. 
4. Bevestig de bevestigingsvraag. 
De tijdregistraties worden aangepast. 

Belangrijk: 
Een regel die wordt gewijzigd, wordt direct na het opslaan verwijderd uit de uitvallijst. Deze wordt opnieuw getoetst aan de eerder beschreven regel op het moment dat de Job Overhalen Mobiele Uren opnieuw wordt gedraaid


1.3 Tijdregistratie Verwijderen


Om een tijdregistratie te verwijderen volgt u de volgende stappen:
1. Klik op de knop "Verwijderen" op de te verwijderen tijdregistratie.  
2. Bevestig de bevestigingsvraag. 
De tijdregistratie wordt verwijderd. 

Belangrijk: 
Een verwijderede urenregel wordt daadwerkelijk verwijderd.

1.4 Meerdere tijdregistraties verwijderen

Om meerdere tijdregistraties tegelijk te verwijderen volgt u de volgende stappen:
1. Selecteer meerdere regels door de vink vooraan de regel aan te klikken, of door de vink "Selecteer alles" te gebruiken. 
2. Klik op de knop "Verwijderen" boven alle tijdregistraties.  
3. Bevestig de bevestigingsvraag. 
De tijdregistraties worden verwijderd. 

Belangrijk: 
Een verwijderede urenregel wordt daadwerkelijk verwijderd. 

2. Navigeren naar de cliënt

Wanneer een tijdregistratie op de uitvallijst staat met de reden "Cliënt Product niet geldig" dan is het mogelijk om direct naar de Diensten van deze cliënt te navigeren. Dit doet u door op de knop te klikken. Dan wordt het scherm Cliënten > Diensten > Actueel geopend van de betreffende cliënt. 





    • Related Articles

    • Handleiding Tijdregistratie (Cliënt)

      1. Cliënt Uren Via Meer > Tijdregistratie > Cliënt kom je bij de tijdregistratie van de cliënt. In dit cliënt overstijgende scherm worden cliënturen getoond en is het mogelijk om een handmatige toevoeging of wijziging door te voeren op deze uren. Het ...
    • Handleiding Tijdregistratie (Omboeken)

      1. Omboeken Het scherm Omboeken bevindt zich onder Meer > Tijdregistratie > Omboeken. Het scherm is bedoeld om uren welke op een verkeerd product zijn geregistreerd om te boeken naar een ander product. In het proces is het logisch om de volgende ...
    • Handleiding Tijdregistratie (Medewerker)

      1. Medewerker Uren Via Meer > Tijdregistratie > Medewerker kom je bij de tijdregistratie van de medewerker. In dit medewerker overstijgende scherm worden medewerker uren getoond en is het mogelijk om een handmatige toevoeging of wijziging door te ...
    • Tijdregistratie / fiatteren

      Vraag Tijdregistratie / fiatteren wat betekenen de rood gearceerd regels? Antwoord Het betekent dat de tijden elkaar overlappen. Je kunt ze dan ook niet fiatteren. Na aanpassing van de tijden moet het wel lukken om te kunnen fiatteren.
    • Handleiding Applicatiebeheer

      Hier vind je de Handleiding Applicatiebeheer.