Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen

Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen

Gebruikers met de rol van eigenaar of assistent in Karify kunnen het lidmaatschap van zorgverleners en cliĆ«nten opzeggen. In dit artikel worden de stappen beschreven om een lidmaatschap op te zeggen en om een gebruiker opnieuw lid te maken. 

 

Lidmaatschap opzeggen

  • Ga naar Beheer

  • Klik op CliĆ«nten of Medewerkers.

  • Navigeer naar het tweede tabblad Actieve leden.

  • Vink het vakje voor de betreffende gebruiker aan en klik op Acties => Lidmaatschap opzeggen.


De gebruiker ontvangt bericht dat het lidmaatschap voor de Healthspace is opgezegd. Hij/zij kan nog wel altijd inloggen in zijn/haar eigen Karify account om gemaakte opdrachten terug te zien of om lid te worden van andere Healthspaces. 

 

Gebruiker opnieuw lid maken

Je kunt een gebruiker die reeds is afgemeld voor een Healthspace opnieuw lid maken door te navigeren naar het tabblad Opgezegd.

  • Selecteer de betreffende gebruiker.

  • Klik op Acties en vervolgens op Herstel lidmaatschap.


 


    • Related Articles

    • Lidmaatschap cliënten/medewerkers opzeggen

      Wanneer je de rol hebt van eigenaar of assistent kun je niet alleen cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace, je kunt ook de lidmaatschap opzeggen. Bijvoorbeeld wanneer een cliënt is uitbehandeld of wanneer een ...
    • Account of lidmaatschap opzeggen

      Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
    • Account of lidmaatschap opzeggen

      In Karify heb je verschillende mogelijkheden voor het behouden van jouw Karify gegevens. Je kunt - ook na je behandeling - kosteloos toegang houden tot jouw eigen Karify account, of je account tijdelijk deactiveren als je momenteel geen gebruik maakt ...
    • Dossier van de cliënt

      In het dossier zie je de gegevens van de cliënt. Ook kun je via het dossier de opdrachten van de cliënt inzien en een nieuwe opdracht inplannen. Cliënten kunnen in een eigen dossier hun Karify gegevens bewaren en beheren. Denk aan een opgeslagen ...
    • Hoe opent mijn cliënt het videogesprek?

      In Karify kun jij een videogesprek starten door op START te klikken. Daarna kan je cliënt dit gesprek openen. De cliënt kan zelf geen videogesprek met jou starten. Hoe opent je cliënt het videogesprek dat jij gestart hebt? Belangrijk: Internet ...