Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen/verwijderen
Gebruikers met de rol van eigenaar of assistent in Karify kunnen het lidmaatschap van zorgverleners en cliƫnten opzeggen. In dit artikel worden de stappen beschreven om een lidmaatschap op te zeggen en om een gebruiker opnieuw lid te maken.
Lidmaatschap opzeggen
Ga naar Beheer.
Klik op Cliƫnten of Medewerkers.
Navigeer naar het tweede tabblad Actieve leden.
Vink het vakje voor de betreffende gebruiker aan en klik op Acties => Lidmaatschap opzeggen.
De gebruiker ontvangt bericht dat het lidmaatschap voor de Healthspace is opgezegd. Hij/zij kan nog wel altijd inloggen in zijn/haar eigen Karify account om gemaakte opdrachten terug te zien of om lid te worden van andere Healthspaces.
Gebruiker opnieuw lid maken
Je kunt een gebruiker die reeds is afgemeld voor een Healthspace opnieuw lid maken door te navigeren naar het tabblad Opgezegd.
Gebruiker account verwijderen
Tijdens verantwoordelijkheid van een zorginstelling hoeven wij geen uitgebreide identiteit check te doen. We volgen simpelweg de instructies van de zorginstelling. De functionaris gegevens bescherming of een ander aangewezen persoon van de zorgorganisatie kan een verzoek tot verwijderen indienen via support@karify.com. We ontvangen hiervoor graag het e-mailadres van het account dat verwijderd dient te worden.
Related Articles
Lidmaatschap cliënten/medewerkers opzeggen
Wanneer je de rol hebt van eigenaar of assistent kun je niet alleen cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace, je kunt ook de lidmaatschap opzeggen. Bijvoorbeeld wanneer een cliënt is uitbehandeld of wanneer een ...
Account of lidmaatschap opzeggen
Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
Account of lidmaatschap opzeggen
In Karify heb je verschillende mogelijkheden voor het behouden van jouw Karify gegevens. Je kunt - ook na je behandeling - kosteloos toegang houden tot jouw eigen Karify account, of je account tijdelijk deactiveren als je momenteel geen gebruik maakt ...
Dossier van de cliënt
In het dossier zie je de gegevens van de cliënt. Ook kun je via het dossier de opdrachten van de cliënt inzien en een nieuwe opdracht inplannen. Cliënten kunnen in een eigen dossier hun Karify gegevens bewaren en beheren. Denk aan een opgeslagen ...
Kan ik een opdracht verwijderen uit het cliëntendossier?
Ingeplande opdrachten kunnen zodra zij definitief zijn ingepland niet meer verwijderd worden. In de tussenfase - waarin de opdrachten worden klaargezet om ingepland te worden - kunnen ze nog wel worden verwijderd. 1) Toevoegen aan "Klaar om in te ...