Bericht plaatsen en reageren
In het berichten tabblad kun je updates delen met de community en direct reageren op anderen.
Stap-voor-stap
Bericht plaatsen
- Open Platform → tab Berichten
- Klik op Nieuw bericht (oranje knop)
- Typ je bericht
- Klik op Toevoegen
Reageren op een bericht
- Open Platform → tab Berichten
- Klik op de drie puntjes bij het bericht
- Typ je reactie
- Klik op Toevoegen
Related Articles
Een stelling plaatsen, reageren en hoe lang deze blijft staan
Binnen de community kun je een stelling maken, hierop reageren én de looptijd terugvinden – allemaal via het tabblad Stellingen. Je plaatst je standpunt met argument, laat je reactie achter bij anderen en volgt de resultaten zolang de stelling actief ...
Achtergrondinformatie: Community
Wat is een Community en hoe ondersteunt het leren? Een community is een interactieve groepsomgeving waar deelnemers leren en samenwerken onder begeleiding van een opleider. Deelnemers delen opdrachten, leerbewijzen en praktijkvoorbeelden, waarop de ...
Een community aanmaken
Als expert kun je via productbeheer een nieuwe community aanmaken. Na het aanmaken verschijnt deze in het totaaloverzicht en kan verdere inrichting worden gestart, zoals deelnemers, producten en zichtbaarheid. Stap-voor-stap instellen Open Werk- & ...
Community openbaar stellen productbeheer
Als expert kun je via productbeheer een community openbaar stellen. Deze openbare community is vrij toegankelijk en kan direct worden gekoppeld aan een catalogusitem. Met één klik kunnen medewerkers vanuit een catalogusitem de community benaderen. ...
Privacy-instellingen uploads binnen een community
Binnen Productbeheer kan per community worden ingesteld dat uploads standaard afgeschermd zijn. Dit betekent dat documenten uitsluitend zichtbaar zijn voor opleiders, experts en gekoppelde coaches. Deelnemers kunnen de bestanden niet openen en kunnen ...