Ik kan mijn opdrachten niet vinden

Ik kan mijn opdrachten niet vinden

Jouw zorgprofessional kan een opdracht voor je inplannen. Je krijgt een e-mailnotificatie om je ervan op de hoogte stellen dat er een nieuwe opdracht voor je klaarstaat. Hoe vind je deze opdrachten?


Klaargezette opdracht 

Als een opdracht is ingepland, zie je deze op het Werkblad van de Healthspace. Ga hiervoor eerst naar de Healthspace waarin de opdracht voor je klaar staat. Dit kan via Healthspaces in het linker menu of het Neerwaartse pijltje bovenaan het linkermenu. Kun je de Healthspace niet vinden? Klik hier


Op het Werkblad zie je behandelmodules of losse opdrachten in blokken staan. Door op de blokken of opdrachten te klikken ga je naar de opdrachten toe.


Ingeleverde opdrachten 

Zodra je een opdracht hebt ingeleverd, kun je deze terugvinden in Mijn dossier => Afgeronde opdrachten. Opdrachten in jouw dossier kun je niet wijzigen. 



Opdracht wijzigen

Als je een ingeleverde opdracht wilt wijzigen, dan kun je deze opnieuw openen op je Werkblad en aanpassen. Klik dan op de opdracht die je wilt wijzigen (grijs in plaats van blauw). Uitzondering hierop zijn herhalende opdrachten (zoals bijvoorbeeld een dagboekformulier), deze kun je na inleveren niet meer aanpassen. Wel kun je weer een nieuwe herhalende opdracht invullen.


Ik heb mijn Werkblad gevonden, maar hier staan geen opdrachten klaar

Vraag bij je zorgprofessional na of hij/zij de opdracht voor je heeft ingepland en in welke Healthspace. 


Mocht je de ingeplande opdrachten toch niet vinden, stuur dan gerust een vraag in naar onze Helpdesk via dit portaal. 

    • Related Articles

    • Mijn cliënt kan de opdracht(en) niet vinden

      Je kunt een opdracht of module voor je cliënt inplannen. Zodra een nieuwe opdracht is ingepland, ziet de cliënt deze op het Werkblad van de Healthspace. Ingeleverde opdrachten De cliënt kan alle ingeleverde opdrachten terugzien in Mijn dossier. Jij ...
    • Ik kan mijn Healthspace niet vinden

      Binnen Karify kun je lid zijn van een of meerdere Healthspaces (online behandelomgevingen). Hoe kom je nu bij de juiste Healthspace? In dit artikel worden de 3 manieren om bij je Healthspace te komen besproken. 1. Log in via de webpagina van de ...
    • Ik kan niet inloggen

      Lukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Account Om in te loggen bij Karify heb je een account nodig. Heb je nog geen Karify account? Lees dit artikel. Ongeldige inloggegevens Deze melding ...
    • Mijn Dossier

      In je Karify dossier kun je medische informatie bewaren. Bijvoorbeeld een verwijsbrief, een röntgenfoto en handige links. Je kunt zelf bepalen of je deze medische gegevens voor jezelf houdt, of dat je deze deelt met je zorgprofessional in de ...
    • Ik kan niet inloggen

      ukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan gerust een vraag in naar onze Helpdesk via dit portal. Account Om in te loggen op Karify heb je eerst een account ...