Ik ontvang geen mail vanuit Karify

Ik ontvang geen mail vanuit Karify

Heb je een bericht vanuit Karify, zoals een notificatiemail, activatielink of een inlogcode niet ontvangen in je mailbox? Hier kunnen verschillende oorzaken van zijn. In dit artikel lees je de stappen die je kunt ondernemen om in het vervolg de mails wel juist te ontvangen.  

 

Verversen
Heb je jouw inbox al eens ververst? Mogelijk moet de nieuwe mail nog opgehaald worden. Ook kan het soms even duren voordat een mail binnenkomt. 


Juiste inbox
Bekijk je de juiste e-mailbox? Mail vanuit Karify wordt altijd verstuurd naar het e-mailadres waarmee jouw account in Karify is geregistreerd.


Mailadres Karify wordt mogelijk als afzender geblokkeerd

Als de mails herhaaldelijk niet aankomen, wordt het mogelijk geblokkeerd door je e-mailprovider of virusscanner. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, omdat deze programma's hun eigen instellingen bepalen. Hiervoor kan je de instellingen in je antivirusprogramma of van je e-mailprovider controleren. Raadpleeg de helppagina's van je e-mailprovider of mailprogramma voor hulp over de werking hiervan. De afzender van onze mails is noreply@mail.karify.com


Spam/ongewenste mail

In sommige gevallen kunnen de mails van Karify worden tegengehouden en als spam of ongewenste mail gemarkeerd worden. Dit is afhankelijk van je e-mailprovider en/of mailprogramma en is door Karify niet te voorkomen. Om dit te verhelpen kun je de e-mails van Karify met afzender noreply@mail.karify.com toevoegen aan je veilige afzenders in je e-mailprogramma. Deze instelling verschilt per e-mailprogramma. 


Outlook

  • Ga naar de map Ongewenste mail.
  • Klik met de rechtermuisknop op een notificatiemail van Karify.
  • Kies voor Ongewenste mail.
  • Kies voor Domein van deze afzender nooit blokkeren.


Gmail

Als Gmail de mail van Karify in de spambox heeft geplaatst, kun je deze als volgt naar je inbox verplaatsen:

  • Ga naar de map Spam.
  • Vink de checkbox links van de mail aan.
  • Klik in de menubalk op Geen spam.
  • De mail wordt nu automatisch naar de inbox verplaatst.

ls de mail van Karify ook niet in de spambox te vinden is, dan kun je het Karify mailadres toevoegen aan je contactpersoon:

  • Open het adresboek door links op Gmail te klikken en dan op Contacten.
  • Klik rechtsonder op Nieuw contact toevoegen.
  • Vul de naam in en klik op Maken.
  • Vul de gegevens in en klik op Opslaan.
    • Related Articles

    • Ik ontvang geen mail vanuit Karify

      Heb je een bericht vanuit Karify, zoals een notificatiemail, activatielink of een inlogcode niet ontvangen in je mailbox? Dan kunnen hier verschillende oorzaken aan ten grondslag liggen. Dit artikel legt de stappen uit die je kunt ondernemen om te ...
    • Ik kan niet inloggen

      Lukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Account Om in te loggen bij Karify heb je een account nodig. Heb je nog geen Karify account? Lees dit artikel. Ongeldige inloggegevens Deze melding ...
    • Veelgestelde vragen Karify app

      Op deze helppagina vind je de meest gestelde vragen over de Karify app. Staat jouw vraag er niet bij? Neem met ons contact op via e-mail naar help@karify.com. Maak je voor het eerst gebruik van de app? Navigeer dan eerst naar de helppagina Voor het ...
    • Registreren voor Karify

      Om te starten met Karify heb je eerst een Karify account nodig. Zodra je een account hebt, kun je lid worden van één of meerdere Healthspaces (online behandelomgevingen) van jouw zorgaanbieder(s). Je vindt verschillende typen zorgaanbieders met een ...
    • Videobellen in de Karify app

      Je kunt in de Karify app ook een videogesprek voeren met je cliënten. In dit artikel wordt stap voor stap beschreven hoe dit in zijn werk gaat. Sommige telefoons/tablets worden niet (meer) voor de Karify app ondersteund.  De app wordt ondersteund ...