Bij een storing of een fout (incident of bug) onderzoeken we hoe we dit op kunnen lossen. Meestal is dit via onze testomgeving.
Het kan mogelijk zijn, dat we een storing niet op deze omgeving kunnen reproduceren.
In dit geval kunnen we vragen om te mogen impersoneren. Dit houdt in dat we, met toestemming van de klant, ons mogen voordoen alsof we de medewerker zijn met de storing in Octopus. Dit proces loopt als volgt:
1. Een medewerker van SDB Octopus vraagt een impersonatie aan bij een functioneel beheerder of bij de medewerker zelf.
De functioneel beheerder communiceert dit met de medewerker in kwestie en dat zij onderstaande mail kunnen verwachten.
2. De medewerker klant ontvangt een mail als hieronder:
3. De medewerker klant klikt, als deze op de hoogte is van de aanvraag, op goedkeuren.
De medewerker klant wordt verzocht in te loggen op de omgeving en om de toestemming te bevestigen.
4. De medewerker van SDB Octopus ontvangt een mail en kan gedurende 60 minuten als de klant inloggen. De klant kan gedurende die tijd de app blijven gebruiken.