Impersoneren SDB Octopus

Impersoneren SDB Octopus

Bij een storing of een fout (incident of bug) onderzoeken we hoe we dit op kunnen lossen. Meestal is dit via onze testomgeving.
Het kan mogelijk zijn, dat we een storing niet op deze omgeving kunnen reproduceren.

In dit geval kunnen we vragen om te mogen impersoneren. Dit houdt in dat we, met toestemming van de klant, ons mogen voordoen alsof we de medewerker zijn met de storing in Octopus. Dit proces loopt als volgt:
1. Een medewerker van SDB Octopus vraagt een impersonatie aan bij een functioneel beheerder of bij de medewerker zelf.
    De functioneel beheerder communiceert dit met de medewerker in kwestie en dat zij onderstaande mail kunnen verwachten.
2. De medewerker klant ontvangt een mail als hieronder:















3. De medewerker klant klikt, als deze op de hoogte is van de aanvraag, op goedkeuren.
    De medewerker klant wordt verzocht in te loggen op de omgeving en om de toestemming te bevestigen.
4. De medewerker van SDB Octopus ontvangt een mail en kan gedurende 60 minuten als de klant inloggen. De klant kan gedurende die tijd de app blijven gebruiken.

    • Related Articles

    • Ik wil Octopus! Kan ik dit ook gebruiken?

      Octopus wordt gemaakt voor de professional die één of meerdere oplossingen van ons gebruikt. Op dit moment is Octopus beschikbaar voor: * SDB Planning * SDB HR / Salaris * SDB ECD * SDB EPD (USER) Dat gebruiken we, waar kan ik de app downloaden? ...
    • Wensen voor Octopus

      Heb je een goed idee voor Octopus of wil je zien of een idee van een ander wellicht ook jouw werk met Octopus makkelijker maakt? Laat jouw stem horen via UserVoice! Op de pagina van UserVoice kun je stemmen op ideeën van andere klanten of jouw wens ...
    • Agenda koppelen aan Octopus

      Ik zie in Octopus mijn Outlook agenda niet, terwijl ik Mijn prive agenda heb gekozen om weer te geven. Wat moet ik doen? Wanneer je (privé)agenda niet zichtbaar is, dan heb je mogelijk die agenda nog niet ffaan (de mail app van) je telefoon. Hiervoor ...
    • Voor het eerst inloggen in Octopus

      1. Ga naar de app store van Google of Apple. 2. Download en open de app. 3. Je krijgt nu een notificatie van je telefoon of pushberichten wilt toestaan. Om optimaal gebruik te maken van Octopus, adviseren we dat je pushnotificaties toestaat. 4. Je ...
    • Inloggen met meerdere accounts op één toestel

      Stel dat je samen met je collega's op een afdeling op een gedeeld apparaat werkt, dan is het mogelijk om van gebruiker te wisselen. 1. Ga in Octopus naar je profiel of naar het inlogscherm. 2. Klik op Gebruiker wisselen. 3. Kies Nieuwe gebruiker en ...