Kenmerken aanmaken

Kenmerken aanmaken

Hoe maak ik kenmerken voor de deelnemers aan?


  1. Klik in het menu op het onderdeel ‘Kenmerken’ (onder de knop 'Inrichting').
  2. Klik op de groene ‘+’ knop.
  3. Voer links in het tekst vak de naam van het gewenste kenmerk in.
  4. In de kolom ‘Type’ kun je kiezen tussen ‘Keuzemogelijkheid’ (deelnemer maakt keuze) of ‘Waarde’ (deelnemer voert zelf waarde in). De meest gekozen optie is ‘Keuzemogelijkheid’, omdat je dan als Expert controle houdt over de kenmerken. Het type ‘Waarde’ geeft de deelnemers namelijk de vrijheid om zelf iets in te voeren waardoor de lijst met kenmerken groeit.
  5. Indien je hebt gekozen voor ‘Keuzemogelijkheid’ kun je in de derde kolom de verschillende keuzes toevoegen die je de deelnemers aan wilt bieden. Iedere keuze zet je op een nieuwe regel. Indien je gekozen hebt voor ‘Waarden’ laat je de derde kolom leeg.
  6. Klik aan de rechterkant op het groene vinkje om het kenmerk op te slaan.
    • Related Articles

    • Ingevulde kenmerken aanpassen

      Hoe pas ik de gekozen kenmerken van deelnemers aan? Klik op 'Resultaten'. Klik in het linker menu op het onderdeel ‘Voortgang’. Klik op het gewenste meetmoment om deze te openen. Klik in de gewenste groep op de knop ‘Kenmerken aanpassen’. Selecteer ...
    • Nieuwsberichten aanmaken

      Het nieuwsbericht aanmaken Als beheerder kun je nieuwsberichten aanmaken, bewerken of verwijderen via de dashboardtegel; Nieuws. Berichten toevoegen/aanpassen Je kunt een nieuw bericht toevoegen door te klikken op de plusknop rechtsonder in het ...
    • Community aanmaken

      Als expert kun je via het productbeheer een community aanmaken. Hiervoor moeten de volgende stappen gevolgd worden: Ga naar Werk- & Leervormen Klik op de tegel Productbeheer Klik op 'Nieuw product' Klik op 'Selecteer een product' en maak de keus voor ...
    • Aanmaken gebruiker

      Gebruikersbeheer Als er gebruik wordt gemaakt van een HR-koppeling (via SDB HR, AFAS of Visma Raet (BO4) zijn deze acties niet benodigd. Er wordt een dagelijkse synchronisatie gedaan vanuit het HR-systeem. Als beheerder kun je nieuwe SSO-gebruikers ...
    • Groep aanmaken

      Hoe maak ik een groep aan? Om gebruikers makkelijker terug te vinden kun je een groep aanmaken om in het gebruikersbeheer inzicht te krijgen in welke groep een gebruiker zich bevindt en aan welke producten de gebruiker gekoppeld is. Hieronder een ...