Afdeling aanmaken

Afdeling aanmaken

Toevoegen van een afdeling

U kunt als beheerder een nieuwe afdeling aanmaken via het Afdelingenscherm met de toevoegen knop  rechtsonder in het scherm. 
Voer de naam van de nieuwe afdeling in. Als de afdeling onder een andere afdeling valt, kiest u de bovenliggende afdeling uit de lijst met bestaande afdelingen.  Gebruik de OPSLAAN knop rechtsboven in in het scherm. Refresh pagina om de nieuwe afdeling zichtbaar te maken. 

Indien je gebruikt maakt van een HR koppeling (via SDB HR, AFAS of Visma Raet)  zijn deze acties niet benodigd. Er wordt een dagelijkse synchronisatie gedaan vanuit het HR systeem. 






Als u terug gaat naar Afdelingen gaat u  naar de afdeling die u gemaakt heeft en klikt u op het pijltje om naar onderliggende afdelingen te gaan die er eventueel bij horen. 



Medewerkers toevoegen

Open de afdeling of onderliggende afdeling en selecteer de tab Medewerkers om nieuwe medewerkers aan de afdeling toe te voegen met de toevoegen knop  rechtsonder in het scherm. Selecteer het domein van uw organisatie. Zoek en selecteer de medewerker die u wilt toevoegen. Selecteer de rol uit de dropdown lijst.




Bekwaamheden en Opleidingen koppelen

Selecteer de tab Bekwaamheden en klik op de toevoegen knop  rechtsonder in het scherm. om bekwaamheden toe te voegen.
Je dient eerst een medewerker te koppelen voor u de bekwaamheden kan toevoegen en opslaan.  




    • Related Articles

    • Bekwaamheden beheren: aanmaken van een bekwaamheid

      Het aanmaken van een bekwaamheid - Video In deze video wordt uitgelegd hoe je een bekwaamheid kan aanmaken. Het aanmaken van een bekwaamheid - Artikel Via beheer > bekwaamheden kun je bekwaamheden aanmaken. Hier kun je niet alleen bekwaamheden ...
    • Beoordelaars koppelen aan afdeling

      Beoordelaars koppelen aan bekwaamheid Bij toewijzen van de bekwaamheid aan afdeling/functie combinatie of individueel kunnen de beoordelaars gekoppeld worden. Deze zijn ook zichtbaar voor de medewerker. Ga naar de afdeling waarvan u de manager bent ...
    • Toevoegen medewerkers afdeling

      Medewerkers toevoegen Open de afdeling en selecteer de tab Medewerkers. U voegt nieuwe medewerkers aan de afdeling toe met de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. Als de organisatie meerdere domeinen heeft, selecteer het juiste domein. Zoek en ...
    • Bekwaamheden toewijzen via de afdeling

      U kunt als beheerder bekwaamheden toewijzen aan afdeling en functies via optie Afdelingen → Alle. Selecteer de gewenste afdeling uit de lijst en kies Bekwaamheden. Er wordt een overzicht van de gekoppelde bekwaamheden getoond. Met de knop ...
    • Nieuwsberichten aanmaken

      Het nieuwsbericht aanmaken Als beheerder kun je nieuwsberichten aanmaken, bewerken of verwijderen via de dashboardtegel; Nieuws. Berichten toevoegen/aanpassen Je kunt een nieuw bericht toevoegen door te klikken op de plusknop rechtsonder in het ...