Meldingen

Meldingen

Algemeen

Je wordt van alle belangrijke activiteiten binnen Jouw Omgeving op de hoogte gehouden door middel van Meldingen. Het Meldingenoverzicht toon de ongelezen Meldingen die chronologisch worden weergegeven (meest recente bovenaan). Gelezen Meldingen worden verplaatst naar het Archief.

Wanneer je real-time notificaties inschakelt, krijg je alle gebruikersacties, die te maken hebben met jouw account (zoals een bericht van een andere gebruiker), direct in beeld te zien. Door op de melding te klikken, spring je direct naar de plek waar de actie heeft plaatsgevonden.

Meldingen via e-mail houden je op de hoogte zonder dat je ingelogd hoeft te zijn.

 

Meldingen instellen

  1. Ga naar je Profiel en klik op Meldingen instellen.
  2. Door Bij ontvangst van een bericht aan te vinken, ontvang je een e-mail als iemand je een bericht stuurt binnen Jouw Omgeving.
  3. Als je Samenvatting van gemiste activiteiten aanvinkt, ontvang je één keer per dag een e-mail met alle meldingen van de vorige dag (niet voor alle installaties beschikbaar).
  4. Vink Schakel real-time notificaties in aan om direct op de hoogte gebracht te worden van activiteiten via de Meldingen-tegel.
  5. Klik op Opslaan.
  6. Vink personen waarvan je geen meldingen wilt ontvangen, uit. Hieronder vallen o.a. meldingen over activiteit van de cliënt op het platform, maar ook meldingen van andere zorgprofessionals over deze persoon.
  7. Vink personen waarvan je de meldingen weer wilt aanzetten, aan. Je ontvangt nu weer alle meldingen over deze persoon. De meldingen die je in de tussentijd hebt gemist, kun je niet teruglezen.

Meldingen bekijken

  1. Klik op de tegel Meldingen. Het cijfer op de tegel geeft aan hoeveel ongelezen updates er zijn.
  2. Klik op een specifieke Melding om deze te bekijken. Je wordt doorgestuurd naar de pagina waar de Melding naar verwijst. Bovenin het scherm kun je terug naar je eigen dashboard.
  3. Klik op Alles gelezen om alle ongelezen Meldingen in één keer naar het Archief te verplaatsen.
    • Related Articles

    • Omgeving voor cliënten, hulpverleners, ouders en externen

      Hulpverleners Als zorgprofessional beschik je binnen het platform over je eigen omgeving. Deze omgeving is volledig van jou en daarom nooit inzichtelijk voor andere gebruikers. Wanneer je inlogt op deze omgeving beland je op de startpagina. Dit ...
    • Jouw Omgeving app gebruiken

      Wil je weten hoe je de app installeert? Lees dan deze uitleg Dashboard (startpagina) De app opent altijd op je dashboard. Vanuit het dashboard kun je via het tandwieltje een aantal modules aan- en uitzetten in de app, zoals Chat of een nieuw ...
    • Aan de slag: Administrator

      Algemeen De rol van Administrator (beheerder) is een functie met een hoge verantwoordelijkheid. Daarom vragen wij jou als beheerder om het gehele stappenplan te doorlopen. Dit zorgt ervoor dat je jouw rol goed kan vervullen en dat we op een prettige ...
    • Supportproces

      Jouw Omgeving verzorgt de tweedelijns support van het platform. Onze supportafdeling is te bereiken via: Binnen kantoortijd: werkdagen 9.00-17.30u https://support.jouwomgeving.nl support@jouwomgeving.nl 088-4500 255 Op werkdagen tussen 17.30-9.00u, ...
    • Jouw Omgeving app koppelen aan je account

      Algemeen De Jouw Omgeving app is bedoeld om real-time meldingen en (chat)berichten op je telefoon te ontvangen, te bekijken en te beantwoorden. Daarnaast kunnen behandelprogramma's via de app gebruikt worden. De app kan zowel door cliënten als ...