Mijn account

Mijn account

In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook in je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen.


Notificaties

Het ontvangen van de app-notificaties kun je instellen of wijzigen in de instellingen van je telefoon. Op de helppagina notificatie instellingen kun je hier meer informatie over vinden.


Account wijzigen

Je kunt in de app je naam en geboortedatum wijzigen.

Tik rechtsonder op Account om naar Mijn account te gaan. 

Je kunt je gegevens wijzigen door Account wijzigen aan te tikken.



Pincode wijzigen

Je kunt de pincode waarmee je inlogt wijzigen. 

Om een nieuwe pincode in te stellen, navigeer je naar Account en tik je op Uitloggen. Vervolgens kun je bij het opnieuw inloggen een nieuwe code opgeven. 

Let op: de pincode voor de Karify app staat los van je eventuele pincode voor het ontgrendelen van je telefoon. In je telefooninstellingen kun je de pincode van je telefoon wijzigen.

 


Gebruik van vingerafdruk

Op sommige telefoons kun je je vingerafdruk gebruiken om de Karify app te ontgrendelen. 

Als je dit inschakelt in de instellingen van jouw Karify app, dan kun je voortaan met je vingerafdruk inloggen en de app ontgrendelen (in plaats van met een pincode). 

De vingerafdruk voor de Karify app staat los van de algemene instellingen voor het ontgrendelen van je telefoon. In je telefooninstellingen kun je het ontgrendelen van je telefoon beheren. 

Let op: als andere gebruikers hun vingerafdruk hebben ingesteld op jouw telefoon, dan hebben zij ook toegang tot jouw Karify app met vingerafdruk-ontgrendeling. 


Stel een vraag

Stel direct een vraag aan ons support team

Er wordt een e-mail gestuurd met jouw vraag naar help@karify.com. Een reactie hierop ontvang je in jouw mailbox (niet in jouw Karify app). 


Helpdesk artikelen lezen

Vind het antwoord op je vraag in de verschillende helpartikelen. 


Privacy en veiligheid

Hier vind je informatie over de privacy en veiligheid van je gegevens in Karify.

    • Related Articles

    • Mijn account logt automatisch uit

      Om de veiligheid van jouw account te bewaken wordt je account, indien je meer dan een half uur niet actief bent geweest, automatisch uitgelogd.
    • Account of lidmaatschap opzeggen

      Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
    • Account of lidmaatschap opzeggen

      In Karify heb je verschillende mogelijkheden voor het behouden van jouw Karify gegevens. Je kunt - ook na je behandeling - kosteloos toegang houden tot jouw eigen Karify account, of je account tijdelijk deactiveren als je momenteel geen gebruik maakt ...
    • Account en profiel instellingen

      In Karify kun je in Mijn account je account en profiel instellingen aanpassen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account Hier ...
    • Instellingen persoonlijke account

      Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account ...