Mijn verhaal - Inrichting

Mijn verhaal - Inrichting

Als organisatie ben je vrij om te bepalen hoe "Mijn verhaal" in SDB ECD wordt opgebouwd.  Op die manier structureer je de onderdelen (vraag/antwoord) naar eigen wens.

1. Autorisatie


Om toegang te krijgen tot het stambestand "Mijn verhaal" dien je de gelijknamige permissie te activeren in de functierol, module "Beheer".  Je kent er rechten toe om te lezen, schrijven en/of wijzigen in het stambestand.




Wil je dat een gebruiker "Mijn verhaal" kan zien / registreren op cliëntniveau?  Ken dan ook die permissie toe in module "Cliënten".




2. Stambestand


In het stambestand "Mijn verhaal" kan je de structuur bepalen.
  1. Voeg een nieuwe (sub)vraag toe.
  2. Bepaal de volgorde van de (sub)vragen via de pijltjestoetsen van de betreffende (sub)vraag.
  3. Vul een zogenaamde placeholder in (dit is een verduidelijkende tekst die in het (lege) antwoordveld van de (sub)vraag zal worden getoond.
  4. Markeer een (sub)vraag als primaire vraag.  Antwoord op primaire (sub)vragen zullen altijd getoond worden bij de cliënt; de andere (sub)vragen kan een gebruiker inzichtelijk krijgen door te kiezen voor [Toon alle vragen].
    P.S.: als er geen enkele (sub)vraag als primair is gemarkeerd, wordt alles als dusdanig beschouwd en dus meteen getoond.
  5. Markeer een (sub)vraag als actief.  Inactieve (sub)vragen worden nooit getoond.

    • Related Articles

    • Mijn verhaal - Registratie

      In het zorgplan van de cliënt kan je "Mijn verhaal" van de cliënt inzien of registreren. Dit doe je via het menu Beeldvorming - Mijn verhaal. Alsook via de rechterkant. Via [Wijzigen] kan je alle vragen van een antwoord voorzien. Aan de linkerkant ...
    • ZZP 10 (Palliatieve Zorg)

      Vraag Hoe voeg ik palliatieve zorg toe zonder een nieuwe toewijzing (prestatiecode Z103) Antwoord Zorg dat de ZZP VV 10 binnen de stambestanden > Zorgprofiel gemandateerd op ja staat: Zorg dat de tarieven zijn gevuld AW319 prestatiecodes Voeg de ZZP ...
    • Intake - Inrichting

      In SDB ECD is een intakemodule beschikbaar waarmee je een reeks gegevens bij de intake van de cliënt makkelijk kan registreren. 1. Autorisatie Om een gebruiker de intakemodule te laten gebruiken, dient die gebruiker de betreffende permissie te ...
    • Inrichtingsdocument Berichten

      Inleiding Inrichtingsdocument voor het gebruik van Berichten en de bijhorende Berichtsjablonen. Autorisatie Met permissies wordt de toegang en het gebruik voor deze module geregeld. Berichten Selecteer: Algemeen / Algemeen / Berichtenmodule ...
    • Koppeling met ZorgDomein - Inrichting

      In SDB ECD kun je gegevens verzonden vanuit ZorgDomein inzien en overnemen. 1. Laat weten dat je de koppeling in gebruik wenst te nemen De koppeling met ZorgDomein moet geactiveerd en geconfigureerd worden. In Koppeling met ZorgDomein - Ingebruikname ...