Voor een overzicht van declaraties kun je naar [ HR | Overzichten | Mutaties ]
Hier vind je een drietal tabbladen, te weten Mutaties, Details en Declaratieregels. Met deze drie tabbladen heb je een goed beeld van wat er aan declaraties ingediend is, door wie en voor welke waarde.
Alle overzichten zijn te exporteren naar Excel.
Mutaties
In het eerste tabblad vind je een overzicht van mutaties, waarbij je kunt filteren op 'soort' declaraties. Daarmee krijg je een eerste overzicht van ingediende declaraties en de status van de mutatie.
Gebruik de filters verder om te selecteren op status, afdeling, medewerker of datum.
Klik op de mutatie om de details van een specifieke mutatie te zien.
Details
In het tabblad Details kun je in één overzicht zien welke gegevens er gewijzigd zijn per mutatie.
Door te filteren kun je dit per medewerker, afdeling, functie, datum, veld, oude en nieuwe waarde en status selecteren.
Declaratieregels
In het tabblad Declaratieregels kun je een overzicht vinden van declaraties, met daarbij de waarde.
Gebruik de filters medewerker, afdeling, functie, datum, formuliersoort en status om een selectie te maken