Notificaties

Notificaties

Je kunt notificaties ontvangen op je eigen e-mailadres wanneer er activiteit is in je online omgeving. Zo ben je altijd op de hoogte van activiteit in de Healthspace.


Aanpassen notificaties

Om je persoonlijke notificaties aan- of uit te zetten, ga je naar de instellingen van je persoonlijke account.

  • Klik op Mijn account.

  • Ga naar het tabblad Notificaties.

  • Pas hier aan van welke activiteit je een notificatie wilt ontvangen:


Waarvan kan ik een notificatie krijgen?

Afhankelijk van jouw rol in Karify kun je notificaties ontvangen. Hieronder worden de mogelijkheden per rol beschreven.

 

Behandelaar

  • nieuw bericht ontvangen

  • dossier item met je gedeeld

  • nieuwe connectie met jou gemaakt

  • connectie met jou verbroken

  • feedback op opdracht gegeven

  • opdracht door cliĆ«nt ingeleverd

Assistent

  • nieuw bericht ontvangen

  • aanmelding voltooid

  • nieuw e-consult (indien van toepassing)

  • lidmaatschap aangevraagd

  • lidmaatschap opgezegd

  • opnieuw lidmaatschap aangevraagd

Eigenaar en Beheerder

  • nieuw bericht ontvangen

 

Mochten er meer activiteiten zijn waarvan je een notificatie wilt ontvangen, geef het dan aan ons door! Stuur bijvoorbeeld een bericht in via dit portaal (Stel een vraag). 

 

Taalinstellingen notificaties

De taal van jouw e-mailnotificaties is gebaseerd op een combinatie van de taalinstellingen van jouw Karify account en van de Healthspace(s) waartoe jij toegang hebt.


Als je de notificaties in een andere taal wilt ontvangen, dan kun je dit instellen via Mijn account -> Account -> Voorkeurstaal. Selecteer hier in welke taal jij de e-mail notificaties en Healthspaces wilt zien. 


Karify app notificaties op je mobiele telefoon/tablet wijzigen

Met behulp van dit artikel kun je de instellingen van de notificaties van de Karify app wijzigen.

    • Related Articles

    • E-mail notificaties

      In jouw Karify account kun je bepalen welke notificaties je wilt ontvangen op jouw e-mailadres. Je kunt bijvoorbeeld een notificatie krijgen wanneer je een bericht ontvangt van je zorgprofessional of wanneer er nieuwe opdrachten voor je zijn ...
    • Notificatie instellingen

      Op je mobiele telefoon kan een notificatie worden getoond als je een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt en hoe deze getoond wordt. Je kunt ervoor kiezen om wel een notificatie te ...
    • Notificatie instellingen

      Op je telefoon of tablet kan een notificatie worden getoond als je een videobel-oproep of een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt, en hoe deze getoond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld ...
    • De naam van je cliënt verbergen in een ontvangen notificatie op je telefoon

      Op je telefoon/tablet kan een notificatie getoond worden nadat je een bericht hebt ontvangen in de Karify app. Deze notificatie kan de naam van de verzender/cliënt laten weergeven. Om de privacy van je cliënt te beschermen, kun je ervoor kiezen om de ...
    • Leer Karify kennen

      In Karify kun je via een beveiligde omgeving communiceren, online zorg verlenen en informatie op maat aanbieden aan cliënten. In dit artikel bespreken we de algemene basisbeginselen van Karify. De basis Onderstaand lichten we de meest gebruikte ...