Oproeppool redenen

Oproeppool redenen

Via Instellingen / Systeeminstellingen / Oproeppool / Oproeppoolredenen kunnen eigen redenen toegevoegd worden voor de oproeppool.


 

Er staan standaard een aantal redenen in, deze kunnen niet gewijzigd worden.



 Klik links bovenin op het plusje om een status toe te voegen.
  • Typ een omschrijving

  • Vink aan of het een Standaard status is

  • Klik op opslaan

De status is nu zichtbaar in de oproeppool.



    • Related Articles

    • Oproeppool

      Via het tabblad Planning / Oproeppool wordt de planning van de diensten van de oproeppool getoond. Een dienst doorzetten naar de oproeppool Een dienst kan op twee manieren worden toegevoegd aan de oproeppool. Vanuit de planning Vanuit de planning kan ...
    • Oproeppool rapport

      Dit rapport geeft aan wanneer welke diensten aangemaakt zijn in de oproeppool. Het geeft een overzicht weer welke diensten aangevraagd zijn, wat de status hiervan is en welke medewerker is ingezet. Het rapport geeft de huidige status aan.
    • Oproeppool kandidaat status

      Via Instellingen / Systeeminstellingen / Oproeppool / Oproeppoolkandidaatstatus kunnen eigen kandidaat statussen toegevoegd worden voor de oproeppool. Er staan standaard een aantal statussen in, deze kunnen niet gewijzigd worden. Klik links bovenin ...
    • Release 299 (2-9-2024)

      Op 20-8-2024 is Release/Sprint 297 terug gedraaid i.v.m. issues op de webapplicatie. De tickets die in deze sprint stonden hebben we toegevoegd aan deze sprint (Release/Sprint 299). Release 298 was een 'Wist je dat?' versie. Mocht je deze nog niet ...
    • Planning

      Weergave planning De weergave van de planning wordt in het midden van het scherm getoond. Zo is één oogopslag te zien welke medewerker met welk tijdstip op welke groep ingepland staat. Bovenaan de planning staat een balk Een vestiging / groep ...