Opzegging van een contract verwerken #Backoffice
Wanneer een ouder een contract wil opzeggen, gebeurt dit via het ouderportaal. Deze opzegging komt binnen in de backoffice als aanvraag die nog afgehandeld moet worden.
Hoe
- Ga naar Planningen > Aanvragen
- Open de betreffende aanvraag met type Opzegging
- Kies voor In behandeling
- Kies voor Opzeggen
- Het contract krijgt de einddatum die aangegeven staat in de aanvraag*
*Is het de bedoeling dat dit een andere datum wordt, wijzig dit dan eerst in de aanvraag > kies voor Opslaan > kies voor Opzeggen.
Related Articles
Afgekeurd contract/aanvraag verwerken #Backoffice
Een ouder kan een contract afkeuren via het ouderportaal. In de backoffice komt er dan een aanvraag met de status afgekeurd in de lijst van aanvragen te staan. Deze kunnen opnieuw worden aangeboden nadat de wijziging is doorgevoerd. Uitleg Open de ...
Handmatig een contract aanmaken #Backoffice
Een contract wordt automatisch aangemaakt wanneer via het Planbord een aanbieding wordt gedaan. Het is ook mogelijk om zelf een contract te maken. Dit kan via de backoffice. Hoe Contract aanmaken: Ga naar Familie > Kinderen Open het betreffende kind ...
Contract beëindigen/annuleren #backoffice
Een contract kan in de backoffice beëindigd of geannuleerd worden. De bedoeling is dat de ouder dit zelf doet via het ouderportaal, maar indien nodig kan dit ook in de backoffice gedaan worden. Hoe Ga naar Familie > Kinderen Open het betreffende kind ...
Contract wijzigen #Ouderportaal
Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het ...
Handmatig een wachtlijst aanvraag invoeren #Backoffice
Wanneer een kind al een contract heeft, maar de plaatsing nog niet naar wens is, dan is het mogelijk om een (extra) aanvraag op de wachtlijst te plaatsen. Bijvoorbeeld als er sprake is van een andere locatie of groep. Dan moet dit als ...