Algemeen Personeel

Algemeen Personeel

Algemeen

Via het Tabblad Personeel worden de gegevens van een medewerker getoond.

Links staan alle medewerkers die een actief contract hebben en rechts worden de gegevens van de geselecteerde medewerker getoond 



De gegevens zijn opgebouwd uit verschillende tabbladen.



  1. Algemeen
    1. Personeelsgegevens
    2. Kwalificaties
    3. Contract
  2. Plaatsingen
  3. Wijzigingen
  4. Beschikbaarheid
  5. Verlof
    1. Verlofkaart
    2. Verlofcorrecties
    3. Speciaal verlof
  6. Ziekte
  7. Notities

Medewerker zoeken


Links in het scherm kunnen medewerkers gezocht worden.
De medewerkers die getoond worden, zijn de medewerkers die een actief contract hebben.



In het zoekvenster kunnen verschillende filters toegepast worden om te zoeken.
  1. Op locatie
  2. Op soort dienstverband
  3. Op naam, personeelsnummer of emailadres
Nadat de juiste medewerker gevonden is, kan deze geselecteerd worden.
Rechts van het scherm worden de gegevens van de geselecteerde medewerker getoond.




Medewerker selectie

Standaard worden alle medewerkers getoond in het tabblad personeel. Het is mogelijk dat de organisatie gebruik wil maken van personeel selectie.

In het tabblad personeel worden dan niet alle medewerkers van de organisatie getoond, maar een selectie.

Bijvoorbeeld 10 tonen per pagina, dan worden er 10 medewerkers getoond op de eerste pagina.

Er wordt getoond hoeveel pagina’s er zijn. Deze pagina’s kunnen geselecteerd worden.




Deze instelling is alleen door onze servicedesk op verzoek van de organisatie aan te zetten.
    • Related Articles

    • 26-09-2023 Release Notes

      De release wordt op 26 september 2023 in de avond op productie gezet. Nieuw · Bufferuren o De vakantieperiodes voor de drie regio’s zijn toegevoegd t/m einde zomer van 2025. · Feestdagenvlag o Op diverse plekken in het systeem is de feestdagenvlag ...
    • Jaarrapport per medewerker

      In het Jaarrapport per medewerker wordt er een overzicht getoond van de medewerker op jaarbasis. Zo kan er gecontroleerd worden of de medewerker op jaarbasis voldoende ingepland staat, wat de actuele stand is van de goedgekeurde uren. Het rapport kan ...
    • Kostendragers

      Bij Instellingen / Systeeminstellingen / Algemeen / Kostendragers kunnen de kostendragers ingevoerd worden. Let op: indien er gebruikt wordt van een gekoppelde HR pakket dan hoeft hier niks handmatigs ingevuld te worden. Dit zal dan automatisch uit ...
    • Plaatsingen

      Bij Personeel / tab Plaatsingen worden de geplande diensten van de medewerker getoond. Er kan gekozen voor een week of maandoverzicht en met de pijltjes kan er verschoven worden in data. Als er een schuingedrukte dienst staat, dan betekent dit dat ...
    • Notities Medewerkers

      Onder tab Personeel / Notities worden de notities van de medewerker getoond. Via 'toon' komt er een dropdown, waaruit gekozen kan worden welke opmerkingen zichtbaar worden: Algemene notities Planning notities Oproeppool notities Ingevoerde uren ...