Release 286 gaat op 5-3-2024 in productie.
SPOTLIGHT
Nieuw serviceportaal vanaf 7 maart
Op 6 maart om 15:00 zullen wij de open tickets overzetten van het oude klantenportaal (pelosa.atlassian.net) naar ons nieuwe klantenportaal.
Gelieve na deze datum en tijd niet meer in het oude klantenportaal aanvullingen op open tickets te maken, maar deze vanaf 7 maart in het nieuwe klantenportaal te doen.
Het huidige klantenportaal blijft nog beschikbaar, maar alleen ter inzage van tickets.
Tot 7 maart kun je het huidige klantenportaal gebruiken.
NIEUWE PROCESSEN BINNEN SDB QUEBBLE PERSONEELSPLANNING
Wensen en/of ideeën indienen
Het proces omtrent het toevoegen van wensen en/of ideeën is veranderd en zal niet meer via het serviceportaal verlopen. Vanaf heden is het mogelijk gemaakt om direct vanuit de webapplicatie van Quebble
Personeelsplanning wensen en/of ideeën in te dienen.
Het indienen van wensen en/of ideeën kan door middel van het nieuwe icoon die toegevoegd is aan de webapplicatie.
Het indienen kan alleen gedaan worden door medewerkers met een Admin-rol binnen Quebble Personeelsplanning.
Handleiding: is terug te vinden in ZoHo Kennisbank. (SDB Quebble Personeelsplanning / Algemene informatie / Instructie)
AnnounceKit
Het proces omtrent Release notes en mededelingen vanuit Quebble Personeelsplanning is aangepast.
Vanaf heden worden de Release notes en mededelingen via de webapplicatie van Quebble Personeelsplanning getoond.
De Release notes en mededelingen zijn te vinden in het nieuwe icoon die toegevoegd is aan de webapplicatie.
Dit icoon is zichtbaar voor medewerkers met een Admin rol, maar eventueel ook in te stellen voor andere medewerkers.
Handleiding: is terug te vinden in ZoHo Kennisbank. (SDB Quebble Personeelsplanning / Algemene informatie / Instructie)
Statuspagina
Quebble Personeelsplanning is toegevoegd aan de statuspagina van de SDBgroep.
Op de statuspagina kan er bekeken worden of er een storing plaatsvindt en zullen geplande onderhoudsmomenten vermeld worden.
Handleiding: is terug te vinden in ZoHo Kennisbank. (SDB Quebble Personeelsplanning / Algemene informatie / Instructie)
NIEUWE FUNCTIONALITEITEN
Instellingen
Basisinstellingen
Bij Instellingen / Systeeminstellingen / Basisinstellingen is er de mogelijkheid bijgekomen om een export van de huidige maand te draaien.
Rapporten
Beschikbaarheid
In het rapport Beschikbaarheid is er een kolom toegevoegd die de contract locatie toont van de medewerkers.
Indien een medewerker meerdere contractregels heeft dan wordt dit op één regel getoond.
Organisatiestructuur
In het rapport Organisatiestructuur was het niet zichtbaar indien een niveau (vestiging / groep) gesloten is.
Er is daarom een kolom toegevoegd, waarbij de einddatum getoond wordt.
Speciaal verlof
Er is een nieuw speciaal verloftype toegevoegd “vrijgesteld van werk”.
Deze type is te selecteren bij het invoeren van een speciaal verlofregeling.
OPGELOSTE BUGS
Managementportaal
Goedkeuren van uren
Bij het goedkeuren van ingediende uren werd er de optie “op wachtlijst” getoond.
Deze optie mogelijkheid stond foutief in de applicatie en is daarom verwijderd.
Planning
BKRpaneel
Indien alle opties in het BKRpaneel uitgezet werd, verdween het hele BKRpaneel en kon deze niet meer aangezet worden. Dit is aangepast.
Rapporten
Declaraties per medewerker
Als er bij Opties declaraties werden uitgezet, dan bleven deze kolommen wel zichtbaar na het uitdraaien van het rapport. Dit is aangepast.
Verlofkaart
Als een medewerker een speciaal verlofregeling had die invloed had op de verlofkaart, dan werd dit niet correct getoond op de verlofkaart. Dit is aangepast.
Ziekte
Als er een foutieve handeling werd uitgevoerd bij een ziek - of herstelmelding dan bleef het laad icoon oneindig draaien. Dit is opgelost.
Het kon voorkomen dat na een herstelmelding het ziekte icoon bleef staan in de planning. Dit is opgelost.
Verder zijn er diverse klantgerichte ticket opgelost. Dit zal via de conversatie in het serviceportaal gecommuniceerd worden.