Release 315 wordt vanavond tussen 20.00 - 21.00 uur op de productie omgeving geplaatst en bevat: 3 spotlights en 4 opgeloste bugs. Hieronder vertellen we je er alles over.
Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn over de release, dan kan er een ticket aan gemaakt worden in ons serviceportaal.
Spotlights
SDB KIX Day | Kinderopvang Inspiratie eXperience - Let op laatste kans!
KIX Day 2025, ben jij er dit jaar bij!? Na 2 zeer succesvolle edities van ons kinderopvang evenement nodigen we je graag uit voor donderdag 17 april 2025 op onze mooie locatie te IJsselstein.
Tijdens de SDB KIX Day duiken we met een dag vullend programma dieper in de wereld van uitdagingen en ontwikkelingen in de kinderopvang. We nemen je mee in onze visie op de Kinderopvang en hoe wij de toekomst zien.
Uiteraard is er op deze dag genoeg ruimte om te netwerken met collega’s en experts uit de kinderopvangsector en kennis te maken met het SDB Groep Kinderopvang team.
Meld je nu aan Aanmelden
2FA beschikbaar
Al een aantal weken is het mogelijk om 2FA te activeren voor de backoffice van SDB Kindplanner.
Hiermee kun je als organisatie veiliger inloggen en zijn de gegevens beter beschermt.
Mocht je nog geen gebruik maken van 2FA, maar wil je dit wel. Laat het ons dan weten!
Testen
We komen steeds dichterbij het releaseproces zoals deze gebruikt wordt binnen de SDB Groep.
Met het aanpassen van het release proces, krijgen organisaties de mogelijkheid om opgeloste bugs en/of nieuwe features vooraf te testen. Deze test periode bestaat uit twee weken, waarna het naar de productie omgeving uitgerold wordt. Ook zal er één keer per maand een kopie gemaakt worden van de productie omgeving naar de test omgeving, zodat deze omgevingen niet al te veel afwijken van elkaar.
Zoals het er nu naar uitziet, zullen wij vanaf 28 april 2025 overgaan tot dit proces.
Mocht je als organisatie nog geen testomgeving hebben, laat dit ons dan weten via een ticket op het serviceportaal. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk een testomgeving klaar zetten.
Opgeloste bugs
Groepsportaal
Notificatie bel
Afmelden achteraf
Incidentele opvang
Plan8
Verder zijn er diverse klantgerichte tickets opgelost. Deze zullen via de conversatie in het serviceportaal gecommuniceerd worden.
Deze release notes zijn terug te vinden in het kennisportaal.