Handleiding self-service portal Asterisque.
Geef de volgende url in om u aan te melden voor de self-service portal: http://support.asterisque.nl/
sign-in pagina
Wanneer u een nieuwe gebruiker bent, klik dan op de link Registreer rechtsboven bij Nieuwe gebruiker.
Na het registreren ontvangt u een e-mail om uw registratie te bevestigen.
Eenmaal geregistreerd kunt u zich aanmelden met het e-mailadres en wachtwoord.
Bent u het wachtwoord vergeten?
Signin wachtwoord vergeten
U kunt dit aangeven
door op de
link Terugzetten te klikken naast wachtwoord vergeten. Hierbij ontvangt
u een koppeling voor het opnieuw instellen
van uw wachtwoord, dit wordt verstuurd naar uw e-mailadres.
Eenmaal aangemeld komt u op de startpagina terecht:
Startpagina
Op de startpagina kunt u terecht om:
*Uw profiel te bekijken door op de Profielfoto te klikken
*Handleidingen te bekijken via Kennisbank
*Een reeds ingeschoten ticket te bekijken via Mijn omgeving
*Een artikel op te zoeken via de Zoekbalk of Helpcentrum
*Een ticket in te geven richting onze helpdesk via Tickets
*Om de meest populaire artikelen te zien via Populairste artikelen
*Ook kunt u de breedte en lettertype van de pagina naar wens aanpassen via de A*
Wanneer
u de pagina in de volledige breedte aangegeven wilt hebben, of
het lettertype aangepast wilt naar uw wens, dan kan dit door op de
A* te klikken rechtsboven op de pagina.
U ziet dat de breedte volledig kan worden weergegeven en het lettertype aangepast kan worden.
Wanneer u rechtsboven op het profielfoto icoon klikt, krijgt u de keuze om uw profiel te bekijken of zich af te melden.
Wanneer
u kiest voor afmelden logt u uit op
de pagina zodat een andere medewerker op deze computer kan inloggen met
de eigen inlog gegevens.
Wanneer u op weergeven profiel klikt komt u op de profielpagina terecht.
Door op het camera icoon te klikken kunt u een afbeelding uploaden.
profielfoto
Een
foto is niet noodzakelijk maar wel leuk. Dan hebben wij een gezicht bij
u als klant. Verder kunt u uw naam en weergave naam ingeven, we vragen u
de gegevens volledig in te geven zodat we u beter van dienst kunnen
zijn bij het
beantwoorden van ingediende tickets.
Wanneer u vanaf de startpagina op Helpcentrum klikt, komt u bij de Handleidingen terecht.
Hierbij is de indeling aangehouden die u ook in Asterisque gewend bent.
Bij
de verschillende onderwerpen ziet u een basishandleiding terug over de
werking van het onderwerp, zoals hieronder aangegeven bij
Klantenportaal. Onder configuratie kunt u terugvinden hoe bijvoorbeeld
het klantenportaal in te stellen via de instellingen in Asterisque.
helpcentrum
Mocht u de gewenste informatie niet meteen zichtbaar hebben, kunt u via de zoekfunctie de gewenste informatie opzoeken.
zoekfunctie
Mocht
u met de informatie uit de handleidingen toch niet verder komen en een
vraag willen stellen aan onze helpdesk, dan kan dit door een ticket in
te dienen.
Mijn omgeving
Tweede
manier is om een ticket in te dienen door op de startpagina op Tickets
te klikken, wanneer je een ticket wil toevoegen zie je de volgende
gegevens:
Tickets
Bij het ingeven van een ticket zijn een aantal gegevens verplicht, deze worden aangegeven met een *.
We willen
u vragen om zoveel mogelijk gegevens door te geven, wanneer het
om specifieke gegevens bij een patient gaat, is het voor de helpdesk
van groot belang om gegevens zoals een patiëntnummer en de stappen die
u neemt in Asterisque door te geven.
Wanneer
u via de profielfoto op weergeven profiel klikt, ziet u de gegevens die
u bij het aanmaken heeft aangegeven, aan de linkerzijde is de link
profiel beheren zichtbaar.
Hier kunt u gegevens wijzigen, maar ook een compleet profiel verwijderen.
Door onderaan op de pagina op ik begrijp het, doorgaan te klikken worden de gegevens van uw profiel verwijderd.
Let
op! De persoonsgegevens van dit profiel, inclusief de gebruikersnaam,
het e-mailadres en de activiteit, zijn voorgoed verleden tijd en u kunt
deze niet opnieuw openen.