Support door Administrators
Algemeen
De ADMINISTRATOR-rol heeft een uitgebreide set van rechten waarmee het beheer van het platform kan worden gedaan. Bovendien is dit een rol waar verantwoordelijke met privacy-gevoelige informatie omgegaan moet worden. Hier volgt een overzicht van de informatie die een Admin moet hebben om deze rol te kunnen vervullen en hoe eerstelijnssupport kan worden geleverd aan de eindgebruikers.
Het kan altijd voorkomen dat direct contact nodig is. In dat geval kun je bellen met 088-4500 255.
Instructies
- Bestudeer de volgende uitleg:
- Gebruik testsets om problemen te onderzoeken en reproduceren. Een testset bestaat altijd uit een CLIENT, COUNSELOR en GUARDIAN (plus evt. een EXTERNAL).
- Probeer het probleem te reproduceren en noteer je bevindingen.
- Is het apparaat van de gebruiker up-to-date en wordt de gebruikte browser ondersteund?
Supportmelding indienen
Wanneer je een melding van een eindgebruiker niet zelf kunt oplossen, kun je contact opnemen met de tweedelijnssupport van Jouw Omgeving.
Door onderstaande informatie zo volledig mogelijk aan te leveren kan onze supportafdeling het snelst een antwoord geven of het probleem oplossen.
- Dien bij voorkeur een melding in via ons supportkanaal Zendesk (Supportmelding indienen) of stuur een mail naar support@jouwomgeving.nl.
- Zorg voor een duidelijke titel door het probleem in één zin samen te vatten.
- Achterhaal het Extern ID van de gebruiker en voeg deze toe aan de melding.
- Bij het gebruik van privacy-gevoelige informatie ga je naar https://secrets.jouwomgeving.nl en gebruik je deze pagina om een beveiligde link aan te maken die je in de melding kunt plakken. Stuur nooit onbeveiligde privacy-gevoelige informatie via Zendesk of mail in tekst of screenshot! Het email-adres secrets@jouwomgeving.nl is niet beveiligd en komt binnen bij onze algemene mailbox.
- Hoe uitgebreider de informatie is die je aanlevert, hoe eenvoudiger het onderzoeken en oplossen voor ons wordt. Probeer de volgende informatie, indien van toepassing, aan te leveren:
- Waar loop je tegenaan?
- Hoe verwacht je dat het zou werken?
- Hoe is de melding te reproduceren?
- Heeft de melding betrekking op specifieke rollen?
- Voeg screenshots toe om het probleem te verduidelijken.
- Noem relevante URL(s).
- Achterhaal het apparaat en browser waarop het probleem zich voordoet d.m.v. https://www.mysupportdetails.com/
Related Articles
Ik wil hulp bij een probleem
Algemeen Jouw Omgeving biedt haar gebruikers graag de beste gebruikservaring. Deze Kennisbank staat vol met nuttige informatie, tips en handleidingen. Afhankelijk van de rol op ons platform kun je op de volgende manier je vragen stellen: Cliënt, ...
Sysadmin Nieuwsgroepen
Een nieuwsgroep aanmaken Om Nieuwsgroepen aan te kunnen maken, heb je Sysadminrechten nodig. Deze kun je aanvragen via support@jouwomgeving.nl. Geef daarbij aan dat je Beheerder van Nieuwsgroepen wilt worden. Dit is alleen beschikbaar voor gebruikers ...
Aan de slag: Administrator
Algemeen De rol van Administrator (beheerder) is een functie met een hoge verantwoordelijkheid. Daarom vragen wij jou als beheerder om het gehele stappenplan te doorlopen. Dit zorgt ervoor dat je jouw rol goed kan vervullen en dat we op een prettige ...
Admin: Gebruikers
Algemeen Een administrator (admin) is verantwoordelijk voor het onderhouden van het platform vanuit de beheerdersomgeving, het aanmaken van nieuwe accounts en is de eerstelijnshulp voor gebruikers binnen de instelling. Alleen personen met de rol ...
Supportproces
Jouw Omgeving verzorgt de tweedelijns support van het platform. Onze supportafdeling is te bereiken via: Binnen kantoortijd: werkdagen 9.00-17.30u https://support.jouwomgeving.nl support@jouwomgeving.nl 088-4500 255 Op werkdagen tussen 17.30-9.00u, ...