Uitnodigen en connecties maken

Uitnodigen en connecties maken

Met een Karify koppeling is het mogelijk om gebruikers voor een Healthspace uit te nodigen, connecties tussen zorgprofessionals en cliënten te maken en lidmaatschappen met een Healthspace te beëindigen. Met deze functionaliteit kan een externe applicatie zijn eigen gebruikers synchroniseren met die van Karify. 


Het voordeel van deze werkwijze is dat een gebruiker maar op één plaats ingevoerd hoeft te worden door een beheerder, waarna de koppeling de uitnodigingen en connecties in Karify afhandelt. 

Voor meer informatie, neem contact op via support@karify.com


Maakt jouw organisatie al gebruik van de koppeling om gebruikers uit te nodigen en connecties te maken, en heb je hierover een vraag? Neem dan contact op met onze supportafdeling.

    • Related Articles

    • Connecties met cliënten

      Om toegang te krijgen tot het Karify dossier van de cliënt heb je een connectie nodig. Je kunt alleen een connectie maken met cliënten die lid zijn van de Healthspace. In dit artikel wordt besproken hoe je - afhankelijk van welke rol je hebt in ...
    • Uitnodigen cliënten

      Je kunt cliënten uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. Met deze uitnodiging kunnen zij een account aanmaken, of - als zij al een account hebben - eenvoudig lid worden van de Healthspace. Cliënten uitnodigen in Karify kan op twee manieren: ...
    • Uitnodigen medewerkers

      Als je in Karify de rol hebt van eigenaar of assistent, dan kun je cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. Klik op Beheer. Klik op Stuur uitnodiging - Nodig een medewerker uit. Vul de gegevens van de gebruiker in. ...
    • Het lukt niet om een Karify account aan te maken

      Er kunnen diverse redenen zijn waarom het niet lukt om een Karify account aan te maken. Bekijk hieronder welke situatie voor jou van toepassing is. Per situatie bestaat beschreven wat je kunt doen. Heb je al een Karify account? Als je al een Karify ...
    • Toestemming geven voor gebruik van camera en microfoon

      In Karify kun je gemakkelijk videobellen met je zorgprofessional, zonder extra programma's te installeren. Voor een videogesprek heb je uiteraard wel een camera, geluid en een microfoon nodig. De eerste keer dat je een videogesprek start, wordt om je ...