Uurtarief bestaand pakket wijzigen
Vaak veranderen de pakketten per nieuw kalenderjaar. Hiervoor hoeft geen nieuw pakket aangemaakt te worden. Deze nieuwe uurtarieven kunnen ingevoerd worden in de bestaande pakketten.
1. Ga naar Onderhoud > Pakketten
2. Open het pakket dat aangepast moet worden
3. Vul een Ingangsdatum in onder tarieven. Hiermee wordt er automatisch een einddatum gegeven aan de oude tarieven
5. Vul de nieuwe tarieven in voor alle categorieën
6. Klik op Opslaan
LET OP! Nieuwe uurtarieven kunnen alleen per de eerste van de maand ingaan.
Related Articles
Pakket archiveren
Het is mogelijk om een (oud) pakket te archiveren om meer overzicht te behouden. Dat kan op de volgende manier vanuit de backoffice: Ga naar Onderhoud > Pakketten > Pakketten Open het betreffende pakket Klap onderaan de kolom Administratie uit Vink ...
Factuurnummer wijzigen
Het is mogelijk om het (opvolgende) factuurnummer te wijzigen. Zo kan je bijvoorbeeld voor een nieuw jaar overstappen naar een nieuwe reeks factuurnummers met daarin het jaartal. De stappen: Ga naar Instellingen > Data management > Auto-numbering ...
Wachtwoord wijzigen #backoffice
Bij een verloren wachtwoord of andere reden om het wachtwoord te wijzigen kan dit (mits je de juiste rechten hebt) via de onderstaande stappen: Ga naar Instellingen > Users Zoek onder EMAIL naar de juiste gebruiker/groep/ouder Open de juiste ...
Contract wijzigen #Ouderportaal
Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het ...
Verantwoordelijke wijzigen #Backoffice
Wat Wanneer een kind een goedgekeurd contract heeft en er is al een keer gefactureerd aan de huidige verantwoordelijke (ouder), heeft het wijzigen naar een nieuwe verantwoordelijke gevolgen. Zodra er in deze situatie wordt gewijzigd van ...