Veel voorkomende foutmeldingen

Veel voorkomende foutmeldingen

Foutmeldingen worden gebruikt om aan te geven wat er mis gaat bij de actie die je probeert uit te voeren in Karify. Elke foutmelding heeft een eigen betekenis. Onderstaand staan een aantal voorbeelden beschreven met suggesties.


De uitnodiging is ongeldig

De uitnodiging voor Karify die je gebruikt is geannuleerd door de verzender, of is al eerder gebruikt om een Karify account mee aan te maken. Neem contact op met je zorgaanbieder om een nieuwe uitnodiging te laten versturen. 


De bevestigingslink is ongeldig of verlopen

Mogelijk is de link niet volledig of onjuist meegekomen als je deze hebt geprobeerd te plakken in de adresbalk van je browser. Keer terug naar het ontvangen e-mailbericht van Karify en klik op Bevestig je e-mailadres. Indien de melding blijft optreden, neem contact op de Karify helpdesk via dit portaal (Stel een vraag).


E-mailadres is al in gebruik

Het e-mailadres waarmee je een Karify account probeert aan te maken is al eerder gebruikt om een Karify account mee te maken. Je kunt slechts één Karify account aanmaken op een e-mailadres. Kies voor Inloggen om de uitnodiging te accepteren met je bestaande Karify inloggegevens, of maak een nieuw account met een ander e-mailadres.


Het account dat je nu gebruikt is niet van het juiste type om dit te doen

Het account dat je gebruikt is van een ander gebruikerstype dan waarvoor de uitnodiging bedoeld is. Voorbeeld: Jouw account is van het type ‘cliënt’, maar de uitnodiging die je probeert te accepteren is bedoeld voor een medewerker. 
Neem contact op met jouw zorgprofessional om dit op te lossen.

Het account waarmee je bent ingelogd heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace

Het account dat je gebruikt heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace. Je kunt slechts één keer lid worden van een Healthspace. Kies voor Inloggen om gebruik te maken van de Healthspace met je bestaande Karify inloggegevens. Neem als dit probleem zich blijft voordoen contact op met je zorgprofessional.


Wil je meer weten over het oplossen van problemen bij het aanmaken van een account? Lees dan dit artikel


Ongeldige combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord. Probeer het nog eens!

Het e-mailadres of het wachtwoord waarmee je probeert in te loggen bevat een fout.

Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Heb je nog geen Karify account? Neem dan contact op met jouw zorgprofessional om een uitnodiging te vragen.


Ongeldige verificatiecode

Deze melding verschijnt als je een verificatiecode invult die onjuist of verlopen is.

Een verificatiecode is slechts 30 minuten geldig, en verloopt zodra je een nieuwe verificatiecode opvraagt.

Controleer of je de meest recente verificatiecode gebruikt of vraag een nieuwe verificatiecode aan door opnieuw in te loggen. 


Het account waarmee je wilt inloggen is gedeactiveerd.

Het Karify account waarmee je probeert in te loggen is gedeactiveerd. Neem contact op met de Karify helpdesk om het account te heractiveren. 


CSRF token is ongeldig

Deze melding verschijnt als jouw browser bepaalde gegevens niet goed kan verwerken. 

Ververs de webpagina, of sluit je internetbrowser en open de pagina opnieuw. 

Blijft de melding herhaaldelijk in beeld? Neem dan contact op met de Karify helpdesk. 


Er is iets fout gegaan...

Heb je een verbinding met het internet en krijg je deze melding te zien?  Ververs dan de internetpagina. Krijg je deze melding ook te zien op een ander apparaat met internettoegang? Neem contact op met de Karify helpdesk. 


500 server error

Er gaat iets mis met het verwerken van jouw actie op de server.

Probeer de actie nogmaals. Krijg je de foutmelding opnieuw? Neem dan contact op met de Karify helpdesk. 


404 melding

Een 404 melding verschijnt als je een pagina probeert te bezoeken die niet meer bestaat.

Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je een link aanklikt in een verouderde mail, of dat het adres in de adresbalk onjuist is.

Probeer op een andere manier de pagina te benaderen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de Karify helpdesk.

    • Related Articles

    • Veel voorkomende problemen met videobellen

      Voor het videobellen heb je een aantal dingen nodig, zoals een goed functionerende camera/microfoon, een sterke internetverbinding en een aantal instellingen in je browser/apparaat. Lees hier meer over de benodigdheden voor het videobellen. ...
    • Veel voorkomende problemen met videobellen

      Voor het videobellen heb je een aantal dingen nodig, zoals een goed functionerende camera/microfoon, een sterke internetverbinding en een aantal instellingen in je browser/apparaat. Lees hier meer over de benodigdheden voor het videobellen. ...
    • Veelvoorkomende foutmeldingen

      Foutmeldingen worden gebruikt om aan te geven wat er mis gaat bij de actie die je probeert uit te voeren in Karify. Elke foutmelding heeft een eigen betekenis. Onderstaand staan een aantal voorbeelden beschreven met suggesties. De uitnodiging is ...
    • Hoe start ik Karify op buiten een beveiligde netwerkomgeving (zoals Citrix)?

      Sommige zorgaanbieders werken met Karify binnen een beveiligde netwerkomgeving (zoals Citrix). De meeste functionaliteiten van Karify zijn goed te gebruiken binnen een dergelijke omgeving, met uitzondering van het videobellen. Als je wilt videobellen ...
    • Geen beeld en/of geluid tijdens het videobellen

      Er zijn een aantal vereisten om een videogesprek goed te kunnen laten verlopen. Toegang geven tot de camera en microfoon Als de machtigingen in de app of internetbrowser voor Karify - niet juist staan ingesteld, zal het videobellen niet werken. Op de ...