In dit artikel worden enkele veelgestelde vragen over het gebruik van de Karify app besproken.
Ik ontvang geen notificatie
Controleer de instellingen van je notificaties in de app (Android) en je telefoon (iOS en Android). Voor meer informatie, zie het artikel Notificatie instellingen.
Staan de app notificaties overal ingeschakeld, maar ontvang je geen push notificaties op je telefoon? Neem dan contact op met support@karify.com.
Ik ontvang geen nieuwe berichten
Als je een nieuw bericht hebt ontvangen in Karify, dan ontvang je een e-mailnotificatie en/of een push notificatie op je telefoon (mits deze zijn ingeschakeld).
Heb je een notificatie ontvangen, maar verschijnt het bericht niet in de app? Log dan eenmalig opnieuw in. Zie je het bericht dan nog steeds niet? Neem dan contact op met support@karify.com.
Hoe verwijder ik een contact?
Je kunt een toegevoegd contact weghalen door het contact te selecteren en op het kruisje te klikken.
Aan wie kan ik een bericht versturen?
Je kunt een bericht versturen aan alle cliënten met wie je een connectie hebt in Karify, en aan al jouw collega’s.
Je kunt ook een groepsbericht versturen naar meerdere ontvangers. Let wel dat alle ontvangers dan zien naar wie het bericht is verstuurd.
Ik kan mijn cliënt niet vinden
Je contactenlijst bestaat uit jouw collega’s en de cliënten met wie je een connectie hebt.
Als je cliënt niet in de contactenlijst staat, dan heeft hij/zij mogelijk nog geen toegang tot de Healthspace, of hebben jullie nog geen connectie.
In de webtoepassing (via de browser) kun je nagaan of je cliënt al lid is van de Healthspace en of hij/zij vindbaar is onder jouw cliënten.
Waarom moet ik een onderwerp invullen?
De berichten worden gegroepeerd en gesorteerd op basis van het gespreksonderwerp. Daarom is het invullen van het onderwerp verplicht.
Hoe kan ik mijn cliënt laten weten dat ik niet bereikbaar ben?
Je kunt een afwezigheidsmelding instellen via de web-app van Karify. Deze kun je instellen als je tijdelijk niet kunt reageren op berichten. De afwezigheidsmelding wordt ook getoond in de mobiele app, zodat je cliënten bij het opstellen van een bericht al kunnen zien dat je afwezig bent.
Zodra de afwezigheidsmelding in Karify beschikbaar is, kun je deze instellen in je accountinstellingen via de webtoepassing.