Veelvoorkomende foutmeldingen

Veelvoorkomende foutmeldingen

Foutmeldingen worden gebruikt om aan te geven wat er mis gaat bij de actie die je probeert uit te voeren in Karify. Elke foutmelding heeft een eigen betekenis. Onderstaand staan een aantal voorbeelden beschreven met suggesties.


De uitnodiging is ongeldig

De uitnodiging voor Karify die je gebruikt is geannuleerd door de verzender, of is al eerder gebruikt om een Karify account mee aan te maken. Neem contact op met de functioneel beheerder van de Healthspace en/of het secretariaat om een nieuwe uitnodiging te laten versturen. 


De bevestigingslink is ongeldig of verlopen

Mogelijk is de link niet volledig of onjuist meegekomen als je deze hebt geprobeerd te plakken in de adresbalk van je browser. Keer terug naar het ontvangen e-mailbericht van Karify en klik op Bevestig je e-mailadres. Indien de melding blijft optreden, neem contact op de Karify helpdesk via dit portaal (Stel een vraag).


E-mailadres is al in gebruik

Het e-mailadres waarmee je een Karify account probeert aan te maken is al eerder gebruikt om een Karify account mee te maken. Je kunt slechts één Karify account aanmaken op een e-mailadres. Kies voor Inloggen om de uitnodiging te accepteren met je bestaande Karify inloggegevens, of maak een nieuw account met een ander e-mailadres.


Het account dat je nu gebruikt is niet van het juiste type om dit te doen

Het account dat je gebruikt is van een ander gebruikerstype dan waarvoor de uitnodiging bedoeld is. Voorbeeld: Jouw account is van het type ‘medewerker’, maar de uitnodiging die je probeert te accepteren is bedoeld voor een client. 
Neem contact op met de functioneel beheerder van de Healthspace en/of het secretariaat om de juiste type uitnodiging te ontvangen. 

Het account waarmee je bent ingelogd heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace

Het account dat je gebruikt heeft al een lidmaatschap voor deze Healthspace. Je kunt slechts één keer lid worden van een Healthspace. Kies voor Inloggen om gebruik te maken van de Healthspace met je bestaande Karify inloggegevens. Neem als dit probleem zich blijft voordoen contact op met je zorgaanbieder.


Ongeldige inloggegevens

Het e-mailadres of het wachtwoord waarmee je probeert in te loggen bevat een fout.

Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op Wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Heb je nog geen Karify account? Neem dan contact op met de functioneel beheerder van de Healthspace.


Ongeldige verificatiecode

Deze melding verschijnt als je een verificatiecode invult die onjuist of verlopen is.

Een verificatiecode is slechts 30 minuten geldig, en verloopt zodra je een nieuwe verificatiecode opvraagt.

Controleer of je de meest recente verificatiecode gebruikt of vraag een nieuwe verificatiecode aan door opnieuw in te loggen. 


Account is disabled

Het Karify account waarmee je probeert in te loggen is gedeactiveerd. Neem contact op met de functioneel beheerder van de Healthspace. Hij/zij kan bij Karify een aanvraag doen om jouw account weer te heractiveren.


CSRF token is ongeldig

Deze melding verschijnt als jouw browser bepaalde gegevens niet goed kan verwerken. 

Ververs de webpagina, of sluit je internetbrowser en open de pagina opnieuw. 

Blijft de melding herhaaldelijk in beeld? Neem dan contact op met de Karify helpdesk. 


Er is iets fout gegaan...

Heb je een verbinding met het internet en krijg je deze melding te zien?  Ververs dan de internetpagina. Krijg je deze melding ook te zien op een ander apparaat met internettoegang? Neem contact op met de Karify helpdesk. 


500 server error

Er gaat iets mis met het verwerken van jouw actie op de server.

Probeer de actie nogmaals. Krijg je de foutmelding opnieuw? Neem dan contact op met de Karify helpdesk. 


404 melding

Een 404 melding verschijnt als je een pagina probeert te bezoeken die niet meer bestaat.

Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je een link aanklikt in een verouderde mail, of dat het adres in de adresbalk onjuist is.

Probeer op een andere manier de pagina te benaderen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met de Karify helpdesk.

    • Related Articles

    • Veel voorkomende foutmeldingen

      Foutmeldingen worden gebruikt om aan te geven wat er mis gaat bij de actie die je probeert uit te voeren in Karify. Elke foutmelding heeft een eigen betekenis. Onderstaand staan een aantal voorbeelden beschreven met suggesties. De uitnodiging is ...
    • Veelvoorkomende problemen met authenticatie in twee stappen

      Op deze pagina vind je een aantal tips en antwoorden bij problemen met het gebruik van de authenticatie in twee stappen, (ook wel 2FA - twee-factor-authenticatie genoemd). Ik heb de sms met verificatiecode niet ontvangen Het kan soms even duren ...
    • Veelvoorkomende problemen met authenticatie in twee stappen

      Op deze pagina vind je een aantal tips en antwoorden bij problemen met het gebruik van de authenticatie in twee stappen, (ook wel 2FA - twee-factor-authenticatie genoemd). Ik ben mijn wachtwoord vergeten Lees hier hoe je gemakkelijk een nieuw ...
    • Ik kan niet inloggen

      ukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan gerust een vraag in naar onze Helpdesk via dit portal. Account Om in te loggen op Karify heb je eerst een account ...
    • Inloggen met authenticatie in twee stappen

      Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de supportpagina: Authenticatie in twee ...