Volgen van een artikel of categorie in de kennisbank

Volgen van een artikel of categorie in de kennisbank

In de kennis bank is het mogelijk om een artikel of een categorie van artikels te volgen. 

Door artikels of categorieën te volgen wordt je per email genotificeerd als er een update aan het artikel of de categorie  plaatsvindt of als er een opmerking wordt geplaatst bij dat artikel of de categorie.

Dit kun je doen door op de knop volgen te drukken naast het artikel of de categorie.


Het is mogelijk om dit ongedaan te maken in jouw profiel. Rechtsboven in heb je een icoon met de initialen van jouw account. Als je hier op drukt kun je kiezen voor de optie Weergeven profiel


Als je hierna gaat naar volglijst helpcenter heb je de optie niet meer volgen.


    • Related Articles

    • Prioriteiten in ZOHO Desk

      Beste klant, De prioriteiten in Zoho Desk zijn iets anders als wat u gewend was in Topdesk. In onderstaande tabel de vertaling van de prioriteiten. CARE4 Prioriteit Topdesk (oud) Prioriteit Zoho Desk (Nieuw) Prioriteit Kritiek Spoed Kritiek Hoog Hoog ...
    • Alle SDB Groep portalen op een rijtje ...

      Graag informeren we klanten over onze producten en dienstverlening. We gebruiken hiervoor verschillende portalen, elk specifiek gericht op een bepaald onderdeel. Portaal Toelichting Link Klantenportaal Via het klantenportaal heb je de mogelijkheid om ...
    • Handleiding klantenportaal

      Inleiding SDB Zorgt heeft een nieuw klanten portaal voor het indienen van vragen aan de support afdeling. Hieronder een uitleg van de verschillende functies in het klanten portaal. Aanmelden Via het tabblad Aanmelden kun je inloggen in het klanten ...
    • AnnounceKit - Inschrijven

      AnnounceKit
    • SCIM en Identity Access Management in SDB Identity

      Wat is SCIM? SCIM (System for Cross-domain Identity Management) is een open standaard voor het automatisch uitwisselen van gebruikersidentiteiten tussen verschillende domeinen of IT-systemen. Het doel van SCIM is om het beheer van ...