Vragenlijst aanmaken

Vragenlijst aanmaken

Hoe creëer ik een vragenlijst?



  1. Klik in het hoofdmenu op het onderdeel ‘Vragenlijst’
  2. Heb je nog geen vragenlijst? Download dan eerst de template via de 'drie puntjes' en ‘Download vragenlijst-template’. De inhoud van de vragenlijst is volledig aanpasbaar (vrijheid in aantal vragen, antwoorden en waarden) zolang het format maar in tact blijft 
  3. Heb je een kant-en-klare vragenlijst klik dan op ‘Selecteer vragenlijst’ en selecteer het betreffende bestand. Klik vervolgens op de knop ‘Importeer’. In dit geval moet er niet al een andere vragenlijst geïmporteerd zijn. Deze vragenlijst dient dan eerst verwijderd te worden.
  4. Controleer in de tabel of het aantal thema’s, indicatoren en vragen overeenkomt met hetgeen je voor ogen had
  5. Desgewenst kun je de vragenlijst nog bijstellen via de knop ‘Vragenlijst bewerken’. Mocht je aanpassingen hebben gemaakt, kun je de vragenlijst exporteren met de knop ‘Vragenlijst exporteren’ 
  6. Eventueel kun je de vragenlijst testen door de ogen van een deelnemer via de knop ‘Vragenlijst testen’
    • Related Articles

    • Format vragenlijst downloaden

      Hoe download ik een format vragenlijst? Klik in het menu op het onderdeel ‘Vragenlijst’ Heb je nog geen vragenlijst? Download dan eerst de template via de lichtblauwe knop onderaan ‘Download vragenlijst-template’. De inhoud van de vragenlijst is ...
    • Nieuwsberichten aanmaken

      Het nieuwsbericht aanmaken Als beheerder kun je nieuwsberichten aanmaken, bewerken of verwijderen via de dashboardtegel; Nieuws. Berichten toevoegen/aanpassen Je kunt een nieuw bericht toevoegen door te klikken op de plusknop rechtsonder in het ...
    • Community aanmaken

      Als expert kun je via het productbeheer een community aanmaken. Hiervoor moeten de volgende stappen gevolgd worden: Ga naar Werk- & Leervormen Klik op de tegel Productbeheer Klik op 'Nieuw product' Klik op 'Selecteer een product' en maak de keus voor ...
    • Aanmaken gebruiker

      Gebruikersbeheer Als er gebruik wordt gemaakt van een HR-koppeling (via SDB HR, AFAS of Visma Raet (BO4) zijn deze acties niet benodigd. Er wordt een dagelijkse synchronisatie gedaan vanuit het HR-systeem. Als beheerder kun je nieuwe SSO-gebruikers ...
    • Groep aanmaken

      Hoe maak ik een groep aan? Om gebruikers makkelijker terug te vinden kun je een groep aanmaken om in het gebruikersbeheer inzicht te krijgen in welke groep een gebruiker zich bevindt en aan welke producten de gebruiker gekoppeld is. Hieronder een ...