Een aanvraag die via het planbord op de wachtlijst is geplaatst, heeft de status aangeboden. Het systeem bekijkt elke nacht of deze status nog up-to-date is. Wanneer er een plekje vrij is gekomen op een dagdeel dat in de wachtlijst aangevraagd is, zal de status van de aanvraag veranderen naar de status Beschikbaar. Deze aanvraag kan in het planbord geopend worden en de betreffende dagdelen kunnen worden gereserveerd en aangeboden aan de ouder.
LET OP: een aanvraag met de status aangevraagd komt niet in de lijst van aanvragen in het planbord voor. Ook kunnen alleen de dagdelen met de status Beschikbaar worden behandeld in het planbord.
De status van een aanvraag kan handmatig aangepast worden naar Beschikbaar of terug gezet worden naar Aangevraagd.
Hoe
Status van de aanvraag aanpassen:
Ga naar het tabblad Planningen
Open de aanvraag
Kies bovenin voor de knop Beschikbaar of Aangevraagd
Beschikbaren wachtdagen aanbieden:
Ga naar het tabblad Planningen
Open de aanvraag
Kies bovenin voor de knop Locaties om naar het planbord te gaan
Kies boven in de blauwe balk voor de regel met daarin de naam van het pakket
Kies voor het woord beschikbaar voor het dagdeel dat gereserveerd moet worden
Kies links voor de groep waarop het dagdeel geplaatst moet worden
Zelf moet er af en toe gekeken worden of een wachtlijst aanvraag aangeboden kan worden. Dit kan gedaan worden vanuit het planbord. Wanneer er plek is kan het aanvraagtype aangepast worden naar nieuw of wijziging om vervolgens de aanvraag te ...
Wat Wanneer een aanvraag binnenkomt kan het zijn dat er geen plek is op de groepen. De dagdelen die niet gepland kunnen worden, kunnen dan via het planbord op de wachtlijst geplaatst worden. Het systeem zal de status van de wachtlijst-aanvraag ...
Wanneer een kind al een contract heeft, maar de plaatsing nog niet naar wens is, dan is het mogelijk om een (extra) aanvraag op de wachtlijst te plaatsen. Bijvoorbeeld als er sprake is van een andere locatie of groep. Dan moet dit als ...
Alle verantwoordelijke ouders krijgen vanuit KindPlanner een debiteurennummer wanneer een contract wordt aangeboden. Wanneer een ouder geen debiteurennummer heeft komt dat doordat na het aanbieden van het contract de verantwoordelijke is gewisseld. ...
Een ouder kan via het ouderportaal een kind herinschrijven of een contract wijzigen. Deze verzoeken komen binnen in de Backoffice/het Planbord als een aanvraag. Door middel van het type is te zien om wat voor aanvraag het gaat. Wanneer het om een ...