Wachtwoord wijzigen #backoffice

Wachtwoord wijzigen #backoffice

Bij een verloren wachtwoord of andere reden om het wachtwoord te wijzigen kan dit (mits je de juiste rechten hebt) via de onderstaande stappen:

  1. Ga naar Instellingen > Users
  2. Zoek onder EMAIL naar de juiste gebruiker/groep/ouder
  3. Open de juiste gebruiker/groep/ouder en kies bovenin Wachtwoord wijzigen
  4. Opslaan
    • Related Articles

    • Planning wijzigen #Backoffice

      Ieder kind heeft een planning met daarbij een contract. Wanneer de planning nog niet definitief is kan deze gewoon gewijzigd worden via de backoffice. Zodra de planning wél definitief is kan deze ook nog gewijzigd worden, maar moet er een extra stap ...
    • Verantwoordelijke wijzigen #Backoffice

      Wat Wanneer een kind een goedgekeurd contract heeft en er is al een keer gefactureerd aan de huidige verantwoordelijke (ouder), heeft het wijzigen naar een nieuwe verantwoordelijke gevolgen. Zodra er in deze situatie wordt gewijzigd van ...
    • Backoffice gebruiker aanmaken #Backoffice

      In de backoffice kunnen verschillende gebruikers aangemaakt worden. Aan een gebruiker dienen bepaalde rechten/rollen toegekend te worden alvorens deze gebruik kan maken van de functionaliteiten binnen KindPlanner. Een gebruikersrol kan zo ingericht ...
    • Contract wijzigen #Ouderportaal

      Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het ...
    • Factuurnummer wijzigen

      Het is mogelijk om het (opvolgende) factuurnummer te wijzigen. Zo kan je bijvoorbeeld voor een nieuw jaar overstappen naar een nieuwe reeks factuurnummers met daarin het jaartal. De stappen: Ga naar Instellingen > Data management > Auto-numbering ...