The Karify app is supported by mobile telephones with Android 5 (Lollipop) and newer, or with iOS 10 and newer. The app is not yet available on the iPad, but it is available on other tablets.
In dit artikel worden enkele veelgestelde vragen over het gebruik van de Karify app besproken. Ik ontvang geen notificatie Controleer de instellingen van je notificaties in de app (Android) en je telefoon (iOS en Android). Voor meer informatie, zie ...
In Karify you can communicate safely with your clients and colleagues. Read here about the different ways in which you can communicate in Karify with your contacts. Messages. You can exchange messages with one or several contacts within the ...
Op deze helppagina vind je de meest gestelde vragen over de Karify app. Staat jouw vraag er niet bij? Neem met ons contact op via e-mail naar help@karify.com. Maak je voor het eerst gebruik van de app? Navigeer dan eerst naar de helppagina Voor het ...
Als je de Karify app voor het eerst gebruikt, dan wordt er gevraagd om een inlogcode in te stellen. Als je deze code instelt, hoef je bij de volgende keer inloggen niet meer je e-mailadres en wachtwoord (en eventueel verificatie code) in te vullen, ...