FAQ
The meaning of errors in Karify
Error messages are used to indicate what is going wrong with the action that you are performing in Karify. Every error has its own significance. Below a few common error messages are described with suggestion on how to act. The invitation is invalid ...
Can my patients become a member of my Healthspace automatically?
There are three types of patient subscriptions to the Healthspace: Self-subscription Patients can subscribe themselves. The owner of the Healthspace does not have to give access. Subscription by request The patient needs permission from you to become ...
Which browser can I use for Karify?
Karify is a modern web application that supports modern browsers and various devices. We recommend using the most recent version of the web browser and operating system for your computer/laptop/tablet. Supported browsers are: Google Chrome Apple ...
How can I connect Karify to my website?
You can connect Karify to your website. For example, you can place a button with a link that redirects to your Healthspace. You can add an introductory statement about how e-health is used in your practice.
Do I need to pay extra for apps or treatment modules in Karify?
Over time more apps are developed and available in Karify, such as chat, videocalls, and a Therapy Designer. Karify offers free and paid KarifyApps. You can select different providers of apps and use these in your Healthspace. Online treatment ...
Keeping track of e-health activities
Healthcare insurance companies demand that healthcare providers register the care delivered to patients. This is also required for all activities regarding e-health. How can you meet these demands? We advise that you register important (online) ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...