Activiteiten van de cliënt in Karify

Activiteiten van de cliënt in Karify

Als zorgprofessional kun je volgen welke activiteiten jouw cliënten in Karify hebben verricht. In dit artikel staat beschreven hoe Karify jou op de hoogte houdt van de activiteiten van jouw cliënten.

 

Cliënten met taken

In jouw cliëntenoverzicht (via de knop Cliënten) vind je een overzicht met alle cliënten met wie je een connectie hebt. 

 

Klik op Cliënten met taken voor een overzicht van cliënten die recent een nieuw bericht hebben gestuurd of een opdracht hebben ingeleverd.

Als je de taak hebt voltooid, bijvoorbeeld door feedback te geven of een bericht te lezen, dan verdwijnt de bijbehorende taak uit je overzicht. 

 

Afgeronde opdrachten

In het cliëntendossier vind je een overzicht van alle ingeplande opdrachten onder het tabje Opdrachten. Bij de Afgeronde opdrachten staan alle ingeleverde opdrachten. Sommige opdrachten vragen feedback van de zorgprofessional, de taak verdwijnt dan pas als er feedback is gegeven op de opdracht. 

 

Feedback

In Karify kun je feedback geven op opdrachten die cliënten gemaakt hebben. Ook zie je een melding als er feedback nodig is voor een bepaalde opdracht. Hoe werkt dit precies?

Niet alle opdrachten in Karify vereisen feedback. In Karify wordt bij het ontwerp van een opdracht ingesteld of feedback verplicht is. Zodra de opdracht is ingeleverd door de cliënt, dan verschijnt er een melding bij de opdracht dat er feedback benodigd is.

  • Ga naar Mijn cliënten.

  • Klik op Cliënten met taken. Cliënten met een rood bolletje bij het opdrachten-icoon hebben een opdracht ingeleverd waardoor feedback vereist is. 

  • Klik op de naam van de cliënt. Je bent nu in het dossier van de cliënt. 

  • Klik op Afgeronde opdrachten.

 

Het ballon-icoon betekent dat het een opdracht betreft waarvoor feedback benodigd is. Er zijn drie verschillende chat-icoontjes met een bijbehorende kleur:

  • Wit: De opdracht is nog niet ingeleverd door de cliënt.

  • Blauw: De opdracht is ingeleverd, tijd om feedback te geven!

  • Grijs: Er is al feedback gegeven door een behandelaar.

E-mail notificaties

Je kunt op de hoogte blijven van de activiteiten van jouw cliënten via e-mailnotificaties. Voor meer informatie, zie het artikel over Notificaties.


    • Related Articles

    • Dossier van de cliënt

      In het dossier zie je de gegevens van de cliënt. Ook kun je via het dossier de opdrachten van de cliënt inzien en een nieuwe opdracht inplannen. Cliënten kunnen in een eigen dossier hun Karify gegevens bewaren en beheren. Denk aan een opgeslagen ...
    • De naam van je cliënt verbergen in een ontvangen notificatie op je telefoon

      Op je telefoon/tablet kan een notificatie getoond worden nadat je een bericht hebt ontvangen in de Karify app. Deze notificatie kan de naam van de verzender/cliënt laten weergeven. Om de privacy van je cliënt te beschermen, kun je ervoor kiezen om de ...
    • Videobellen in de Karify app

      Je kunt in de Karify app ook een videogesprek voeren met je cliënten. In dit artikel wordt stap voor stap beschreven hoe dit in zijn werk gaat. Sommige telefoons/tablets worden niet (meer) voor de Karify app ondersteund.  De app wordt ondersteund ...
    • Hoe ziet de online omgeving eruit voor de cliënt?

      Als je graag wilt weten hoe de online omgeving van de cliënt eruit ziet, kun je een account voor jezelf maken als cliënt. Hiervoor heb je wel een ander e-mailadres nodig dan het e-mail-adres dat je gebruikt voor je account als behandelaar. Zo kun je ...
    • Moet ik bijbetalen voor extra functionaliteiten of behandelmodules van Karify?

      Functionaliteiten Karify ontwikkelt zich door; daarbij in acht nemend de wensen van onze gebruikers. Door de tijd zullen er dus steeds nieuwe verbeteringen plaatsvinden. De updates zijn kosteloos en worden automatisch uitgevoerd. Karify app Karify ...